Warszawa
2 dni
10 miejsc

990 PLN

+ VAT 23%

Budowanie biznesu kanałami nowych technologii

Warszawa
2 dni
10 miejsc

990 PLN

+ VAT 23%

Opis szkolenia

Opis szkolenia:

Wartość rynku e-commerce wynosi już ponad 40 mld zł, a specjaliści przewidują, że kwota ta w najbliższych latach jeszcze wzrośnie. Ludzie darzą coraz większym zaufaniem sprzedaż internetową, natomiast wiara w sprzedawców bezpośrednich spada. Warto prowadzić sprzedaż kanałami nowych technologii, aby zwiększać zasięg i docierać do nowych grup docelowych. Warto znać mechanizmy marketingu w kanałach nowych technologii, aby pomnażać zyski ze sprzedaży swoich produktów i usług. Warto wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, aby budować z nimi trwałe relacje odporne na ataki konkurencji.

 

Stale przybywa konsumentów usług i produktów dostępnych online. Szkolenie Sprzedaż kanałami nowych technologii (e-commerce) jest stworzone dla osób, które wiążą swoją przyszłość ze sprzedażą i marketingiem. Uczestnicy szkolenia dostają dużo twardej wiedzy i praktycznych zastosowań, aby od razu po zakończeniu kursu mogli w praktyce wdrażać rozwiązania i rozwijać się w zakresie sprzedaży online i marketingu internetowego. Szkolenie porusza najważniejsze obszary związane z e-commerce ucząc sposobu myślenia koniecznego do planowania i kreowania działań w tym obszarze. Opiera się na analizie procesów sprzedaży i popularnych kanałów social media łącząc twarde dane z miękkim spojrzeniem na proponowaną przez nas treść oczami konsumenta. Proponuje formę budowania strategii biznesowej poprzez oparcie o marketing. Uczy budowania komunikacji z klientem opartej ścisłej relacji między jego potrzebami a wizerunkiem marki, która te potrzeby zaspokaja.

Cele szkolenia:

  • Nauczenie uczestników jak profilować i segmentować klientów
  • Nauczenie uczestników analizy rynku
  • Poznanie zasad perswazyjnej komunikacji z klientami
  • Nauczenie uczestników technik budowania lejków sprzedażowych
  • Nauczenie uczestników jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe 
  • Nauczenie uczestników dobierania odpowiedniego zespołu sprzedażowego
  • Nauczenie uczestników jak budować portfolio produktowe
  • Nauczenie uczestników sposobów zwiększania ruchu na stronie, fanów marki i liczby rekomendacji produktów
     

Korzyści dla firmy:

Wartość rynku e-commerce wynosi już ponad 40 mld zł, a specjaliści przewidują, że kwota ta w najbliższych latach jeszcze wzrośnie. Ludzie darzą coraz większym zaufaniem sprzedaż internetową, natomiast wiara w sprzedawców bezpośrednich spada.

Warto prowadzić sprzedaż kanałami nowych technologii aby zwiększać zasięg i docierać do nowych grup docelowych. Warto znać mechanizmy marketingu w kanałach nowych technologii aby pomnażać zyski ze sprzedaży swoich produktów i usług. Warto wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów aby budować z nimi trwałe relacje odporne na ataki konkurencji.   

Korzyści dla uczestnika:

  • Będziesz skutecznie profilował klienta i komunikował się z nim odpowiednim przekazem
  • Będziesz umiał analizować rynek i dobierać odpowiednią ofertę dla swoich klientów
  • Będziesz tworzył perswazyjne treści sprzedażowe online
  • Będziesz umiał zbudować skuteczny lejek sprzedażowy
  • Będziesz umiał stworzyć harmonogram działań sprzedażowych
  • Będziesz umiał dobrać odpowiedni zespół do swoich działań 
  • Będziesz umiał stworzyć portfolio produktowe, które idealnie wypełni niszę w rynku
  • Będziesz znał dobre praktyki sprzedażowe i umiał je zastosować zwiększając ruch i sprzedaż na stronie

Program szkolenia

09:00

Rozpoczęcie szkolenia:

  • Powitanie
  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Wzajemne poznanie się

09:30

Marketing 3.0 w budowaniu sprzedaży kanałami nowych technologii

  • Korzyści budowania biznesu kanałami nowych technologii
  • Model Aida
  • Marketing wartości

10:30

Przerwa

10:45

Segmenty klientów i relacje z klientami

  • Rodzaje grup docelowych
  • Profilowanie klienta - Case study
  • Segmentacja klientów
  • Budowanie relacji z klientami

12:30

Lunch

13:45

Analiza rynku i dobór odpowiednich kanałów sprzedażowych

  • Potrzeby rynku
  • Nasycenie rynku
  • Możliwe działania w zależności od potrzeb rynku

15:15

Przerwa

15:30

Storrytelling

  • USP (unique selling proposition) – propozycja wyjątkowej sprzedaży – jak to robić?
  • Tworzenie planu story za pomocą matrycy storrytelingowej
  • Zasady pisania artykułu
  • Case study
  • Tworzenie perswazyjnego wpisu na bloga

17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

Podsumowanie

09:00

Rozpoczęcie drugiego dnia szkolenia:

  • Usystematyzowanie wiedzy z dnia poprzedniego

10:00

Budowa harmonogramu kampanii produktu

  • Lejki sprzedażowe
  • Etapy kampanii a potrzebne działania sprzedażowe
  • Budowa Planu całej kampanii

11:00

Przerwa

11:15

Kluczowe elementy strategii sprzedaży kanałami nowych technologii

  • Dobór KPI na każdym etapie
  • Budowa zespołu marketingu i sprzedaży
  • Określanie budżetu

13:00

Lunch

13:45

Sprzedaż kanałami nowych technologii

  • Konstruowanie portfolio produktowego z wykorzystaniem matrycy
  • Generowanie leadów i konwersja produktów

15:15

Dobre praktyki w sklepie online

16:45

Podsumowanie szkolenia i wnioski

Wręczenie certyfikatów uczestnictwa

17:00

Zakończenie szkolenia

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Dla osób, które mają zamiar pracować w sprzedaży i marketingu online

Dla osób które szukają inspiracji - pomysłu na swoją karierę zawodową

Dla sprzedawców, freelancerów, przedsiębiorców którzy chcą podnieść swoje wyniki dzięki wykorzystaniu nowych kanałów i skutecznie wprowadzić sprzedaż produktów w Internecie

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia biznesowego dla firm.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas biznesowego szkolenia otwartego pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

  • Maciej Kłodaś

    Maciej Kłodaś

    Project Manager, VIMANA

    W kilku słowach uważam, że szkolenie było znakomite, a trenerka Małgosia to wyśmienity praktyk z bardzo fajnym podejściem do grupy. Bywałem już na szkoleniach z komunikacji, ale to (połączenie wiedzy, praktyki oraz osoby prowadzącego) było zdecydowanie najlepsze. Bez zbędnego wodolejstwa – samo mięso i to najlepszej jakości – bardzo mocno skorzystałem i uważam, że każdy powinien znać kilka prostych zasad, które w połączeniu z obserwacją rozmówcy (ale i siebie przede wszystkim) pozwolą podnieść jakość komunikacji, a tym samym jakości świadczonych usług i komfortu pracy.

  • Joanna Góral

    Joanna Góral

    IT Supervisor, Quality Assurance, HAVI Logistics

    Szkolenie spełniło moje wysokie oczekiwania: profesjonalizm, dopasowanie szkolenia do potrzeb klienta, świetna organizacja i super atmosfera. Wspaniale jest być szkolonym przez trenera, który jest pasjonatem i od którego bije dziecięca radość z wykonywania swojej pracy. Po prostu rewelacja!

  • Przemysław Szymański

    Przemysław Szymański

    Młodszy Specjalista ds. kadr i plac, Keller

    Szkolenie było dla mnie dużym zaskoczeniem. Duże zróżnicowane ćwiczeń, przyjacielska atmosfera oraz dogodna lokalizacja sprawiły, że kończąc warsztaty czułem ogromną satysfakcję. Współpraca z tak profesjonalnym trenerem to czysta przyjemność. Gorąco polecam.

  • Monika Sawicka

    Finance Director, Exon Computer System

    Przede wszystkim chciałabym podziękować za możliwość uczestnictwa w szkoleniu. Warsztaty były prowadzone w sposób interaktywny, z ciągłym zaangażowaniem grupy. Bardzo mi się podobało podejście prowadzącego, odkrywcze techniki, praktyczne scenki treningowe. Aż chce się spróbować kierować zespołem, pomimo braku przekonania co do własnych umiejętności!

  • Joanna Poprawska

    Joanna Poprawska

    Project Manager, VIMANA

    Niezbędna teoria na szkoleniu NIEDOSKONAŁOŚĆ. AKCJA-REAKCJA została przedstawiona w bardzo atrakcyjny sposób. Teoria nie przyćmiła jednak części praktycznej, która stanowiła właściwą, niezwykle ciekawą część warsztatów. Dzięki zastosowaniu, angażując wszystkich uczestników, przyswojoną teorię filarów typów komunikacji i typów person, można było sprawdzić w praktyce, szybko weryfikując ewentualne błędy, które towarzyszą komunikacji. Założone przed rozpoczęciem szkolenia cele zostały zrealizowane, a otrzymane skrypty – będące podsumowaniem najważniejszych problemów – do dziś są pomocą, która stanowi wsparcie podczas trudnych rozmów, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre otwarte szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

990 PLN

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Budowanie biznesu kanałami nowych technologii

990 PLN

Cena netto + VAT 23%

Budowanie biznesu kanałami nowych technologii

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć