02.06-03.06 Design Thinking

Warszawa
2
12 miejsc

1990 PLN

+ VAT 23%

Design Thinking

02.06-03.06 Design Thinking

Warszawa
2
12 miejsc

1990 PLN

+ VAT 23%

Opis szkolenia

Opis szkolenia

Design Thinking staje się coraz bardziej popularne, a to szkolenie jest okazją do poznania go w praktyczny sposób. Uczestnicy poznają i przećwiczą narzędzia (skillset) oraz typowy dla Design Thinking sposób myślenia projektanckiego (mindset). Praktyczna forma szkolenia pozwoli uczestnikom na natychmiastowe wdrażanie i weryfikowanie poznanej teorii w praktyce. W efekcie po dwóch dniach uczestnicy będą mieli za sobą pierwszy pełen proces Design Thinking. Co więcej stworzą pierwsze namacalne prototypy rozwiązań rozważanych problemów.

Korzyści dla uczestnika:

Uczestnicy nabędą wiedzę, umiejętności i postawy potrzebne do efektywnego przeprowadzenia procesu w oparciu o wyzwanie projektowe. Poniżej przedstawiono wybrane cele kompetencyjne.

Uczestnik będzie umiał:

  • przeprowadzić badania z użyciem podstawowych technik badawczych
  • stworzyć wyzwanie projektowe na potrzeby dalszej pracy
  • moderować procesy generowania i rozwijania pomysłów
  • prototypować i testować rozwiązania w kontekście celu biznesowego

Osoby, które wezmą udział w szkoleniu, rozwiną w sobie również postawę empatycznej ciekawości. Dzięki temu będą potrafiły łączyć aspekty klientocentrycznej pracy projektanckiej, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz innowacyjnych celów biznesowych.

 

Program

Klasyczny proces stanfordzki zostanie wzbogacony o narzędzia wykorzystywane przy projektowaniu usług (Service Design Thinking) oraz elementy psychologii twórczości. Dokładna zawartość i przebieg szkolenia zostanie dostosowany po wspólnych ustaleniach ze Zleceniodawcą tak, aby maksymalizować korzyści biznesowe płynące z inwestycji w szkolenie.

 

Poza samym szkoleniem stacjonarnym uczestnicy otrzymają:

  • Możliwość konsultacji mentorskich z prowadzącym w trakcie szkolenia
  • Materiały w wersji elektronicznej (domyślnie) i ewentualnie papierowej
  • Bazę inspiracji w postaci linków do artykułów, filmów (np. TEDx), darmowych materiałów, raportów, publikacji oraz książek i konferencji pozwalających na poszerzanie kompetencji DT
  • Zdjęcia flipchartów i wypracowanych rozwiązań

 

Program szkolenia

09:00

Rozpoczęcie szkolenia (poznanie się, program, cele, kontrakt, ice-breaker)

09:40

Przerwa

09:50

Empatyzacja

  • Charakterystyka etapu i najważniejsze założenia
  • Przedstawienie, omówienie wybranych narzędzi
  • Case studies - przykłady prowadzenia empatyzacji
  • Stworzenie planu badań

 

11:20

Przerwa

11:30

Przeprowadzenie badań

  • Wywiady indywidualne
  • Service safari (o ile możliwe)
  • Desk research

13:00

Przerwa obiadowa

13:45

Definicja problemów i potrzeb (Synteza)

  • Charakterystyka etapu i najważniejsze założenia
  • Przedstawienie, omówienie wybranych narzędzi
  • Analiza zebranych danych
  • Stworzenie wyzwania projektowego
  • Case studies - przykłady prowadzenia syntezy

15:30

Przerwa

15:40

Wprowadzenie do treningu twórczości:

  • Rodzaje kreatywności
  • Proces kreatywny
  • Rozgrzewki kreatywne
  • Co wspiera kreatywność

Przekazanie zadania przygotowujące do drugiego dnia

Podsumowanie pierwszego dnia

09:00

Rozpoczęcie szkolenia i zebranie przemyśleń po pierwszym dniu oraz rozmowa na temat i weryfikacja zadania z poprzedniego dnia oraz rozgrzewki kreatywne

09:40

Przerwa

09:50

Generowanie pomysłów (Ideacja)

  • Charakterystyka etapu i najważniejsze założenia
  • Przedstawienie, omówienie wybranych narzędzi
  • Generowanie pomysłów używając burzy mózgów 3.0
  • Case studies - przykłady prowadzenia syntezy

11:20

Przerwa

11:30

Selekcja i rozwój wybranych pomysłów:

  • Przedstawienie wybranych metod selekcji pomysłów
  • Przeprowadzenie selekcji
  • Przedstawienie wybranych metod rozwoju pomysłów
  • Rozwój wybranych pomysłów

13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Prototypowanie i testowanie:

  • Charakterystyka etapu i najważniejsze założenia
  • Przedstawienie, omówienie wybranych narzędzi
  • 4 złote zasady prototypowania
  • Sposoby testowania prototypu
  • Kolejna iteracja prototypów
  • Case studies - przykłady prototypowania i testowania

15:30

Przerwa

15:40

Podsumowanie procesu

Co dalej?

  • Prowadzeniw własnych procesów
  • Wybór osób do zespołu
  • Kursy moderatorskie
  • Miejsca pełne inspiracji
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas szkolenia pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

1990 PLN

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Design Thinking

1990 PLN

Cena netto + VAT 23%

Design Thinking

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć