Warszawa
2 dni
12 miejsc

1090 PLN

+ VAT 23%

Employee Experience czyli sposób na przyciągnięcie, utrzymanie i zaangażowanie pracowników

Warszawa
2 dni
12 miejsc

1090 PLN

+ VAT 23%

Opis szkolenia

Opis szkolenia:

Temat Employee Experience znalazł się jako jeden z głównych celów na mapie działań i strategii wielu firm. Organizacje stają przed trudnymi wyzwaniami jak przyciągnąć, utrzymać i angażować pracowników. Czy odpowiedzią na te wyzwania może być tworzenie właściwego employee experience? Nasze szkolenie to przekrój najważniejszych informacji i wiedzy o tym czym jest ale także czym nie jest Employee Experience i jakie ma znaczenie dla współczesnej organizacji. Wspólnie stworzymy model podróży pracownika przez firmę i przeanalizujemy wpływ każdego z etapów na tworzenie pozytywnego doświadczenia pracownika. Dowiemy się także jaka jest różnica pomiędzy employee experience a zaangażowaniem i szczęściem pracowników. Szkolenie wyposaży Cię w niezbędną wiedzę i narzędzia, aby zacząć budować pozytywne doświadczenie pracownika w swojej firmie, organizacji, czy zespole w sposób prosty i zrozumiały.  
 

Cel szkolenia:

  • poznanie fundamentów teoretycznych Employee Experience
  • zbudowanie pierwszego procesu Employee Experience
  • poznanie i wykorzystanie narzędzi Employee Experience
  • zwiększenie zaangażowania pracowników poprzez Employee Experience
  • wzmocnienie kultury organizacji i wizerunku firmy 

Korzyści dla firmy:

"Zadbaj o swoich pracowników a oni zadbają o Twoich klientów" Richard Branson 

Jeżeli wyczerpałeś wszystkie możliwości na wzrost zaangażowania Twoich pracowników i to nie przyniosło spodziewanych rezultatów to spróbuj zadbać o nich inaczej. Każda firma buduje doświadczenia pracowników bardziej lub mniej świadomie. Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak je planować i budować w sposób przemyślany, konsekwentny oraz skuteczny - to szkolenie jest dla Ciebie.

Dzięki szkoleniu dowiesz się jak kultura organizacyjna, sposób komunikacji i zarządzania wpływa na osiągane w przedsiębiorstwie wyniki.

 

Korzyści dla uczestnika:

Na naszym szkoleniu dowiesz się o filarach, na których budujemy employee experience. Zaprojektujesz swój pierwszy proces employee experience w formie ciekawych warsztatów inspirowanych myśleniem projektowym co da Ci ogromną praktyczną wiedzę, którą wykorzystasz od razu po szkoleniu.

Dowiesz się jak budzić pozytywne doświadczenia, angażować i tworzyć wiarygodny wizerunek organizacji. Wspólnie zaprojektujemy i omówimy kluczowe etapy doświadczenia pracownika.

Dzięki tym działaniom praca w firmie będzie przyjemnością. Jeśli jesteś członkiem zespołu EX to będzie wspaniała okazja do tego aby zweryfikować dotychczasowe działania. 

Program szkolenia

10:00

Powitanie, wprowadzenie do szkolenia, wzajemne poznanie się

10:15

Czym jest zaangażowanie?

  • Czym jest a czym nie jest zaangażowanie
  • Kiedy jestem zaangażowany?
  • Zaangażowanie według Gallupa

10:30

Zaangażowanie a satysfakcja:

  • Czy pracownik szczęśliwy jest zawsze zaangażowany?
  • Jakie doświadczenie pracownika powinniśmy budować?
  • Czym wyróżnia się zaangażowanie a czym satysfakcja z pracy?

10:45

"Engagement bridge" – filary budujące zaangażowanie:

  • 10 kroków do zbudowania pełnego zaangażowania pracownika
  • Co składa się na każdy z 10 filarów „Mostu zaangażowania”
  • Jak zbudować „Most zaangażowania” w firmie?

12:45

Pomysły na angażowanie pracowników:

  • Zaangażowanie a benefity
  • Duńska filozofia szczęścia HYGGE – czym jest i jak ją wykorzystać w tworzeniu szczęśliwego miejsca pracy

13:00

Lunch

14:00

Badanie zaangażowania pracowników i co dalej?

  • Jak badać zaangażowanie i satysfakcję pracowników?
  • Co zrobić z wynikami badań?
  • Plan działania po ankiecie zaangażowania

14:30

Case study firmy niezaangażowanej

  • Przedstawienie przykładu firmy o bardzo niskim poziomie zaangażowania
  • Analiza sytuacji firmy i poszczególnych, najważniejszych aspektów zaangażowania
  • Praca w grupach: zbudowanie planu działania, mającego na celu poprawę i podniesienie poziomu zaangażowania w omawianej firmie

16:00

Przerwa

16:15

Prezentacje i omówienie zadania warsztatowego:

  • Każda z grup prezentuje przygotowany plan naprawy zaangażowania

17:00

Koniec pierwszego dnia szkolenia

10:00

Employee Experience czyli czym jest doświadczenie pracownika w firmie?

  • Nowy trend czy konieczność dla każdej organizacji? 
  • Dlaczego powinniśmy budować pozytywne doświadczenie pracownika?
  • Employee Experience a zaangażowanie

10:30

Główne filary employee experience:

  • Na czym budować pozytywne doświadczenie pracownika?
  • 3 filary angażującej organizacji.
  • Employee Experience i organizacja przyszłości według Jacoba Morgana.
  • Czy employee experience jest sposobem na przyciąganie, utrzymanie i angażowanie pracowników?

11:30

Przerwa

11:45

Podróż pracownika przez firmę czyli kluczowe etapy budowania doświadczenia pracownika:

  • Etapy podróży pracownika przez firmę według Instytutu Gallupa
  • Omówienie każdego z etapów i jego wpływu na tworzenie employee experience
  • Budowanie Employee Experience w trzech krokach

14:00

Jak zaprojektować mapę i drogę pozytywnych doświadczeń pracownika w firmie przy pomocy myślenia projektowego:

  • Jak wykorzystać design thinking w prosty sposób to stworzenia strategii employee experience?
  • Budowanie mapy podróży pracownika przez firmę
  • Kluczowe elementy strategii employee experience
     

16:00

Podsumowanie szkolenia i wnioski:

  • Wręczenie certyfikatów uczestnictwa

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Dla osób zawodowo związanych z HR i dla jego pasjonatów, którzy szukają wiedzy i inspiracji na temat budowania właściwego doświadczenia pracownika wspartego na zaangażowaniu i efektywności.

Dla pracodawców i menedżerów, dla których celem i wartością jest stworzenie dobrego miejsca pracy, gdzie zaangażowanie pracowników i ich pozytywne doświadczenie wspiera wyniki firmy.

Dla wszystkich zainteresowanych tematem Employee Experience z perspektywy pracodawcy i pracownika

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas szkolenia pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

1090 PLN

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Employee Experience czyli sposób na przyciągnięcie, utrzymanie i zaangażowanie pracowników

1090 PLN

Cena netto + VAT 23%

Employee Experience czyli sposób na przyciągnięcie, utrzymanie i zaangażowanie pracowników

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć