Employee Experience - jak zarządzać doświadczeniami pracowników i stworzyć miejsce pracy, które przyciąga najlepszych?

Opis szkolenia

Opis szkolenia:

Temat Employee Experience znalazł się jako jeden z głównych celów na mapie działań i strategii wielu firm. Organizacje zdają sobie sprawę z pilności i przewagi konkurencyjnej jaką daje inwestowanie w budowanie pozytywnego doświadczenia pracowników.

Nasze szkolenie to przekrój najważniejszych informacji i wiedzy o tym, czym jest, ale także czym nie jest Employee Experience i jakie ma znaczenie dla współczesnej organizacji.

Wspólnie stworzymy model podróży pracownika przez firmę i przeanalizujemy wpływ każdego z etapów na tworzenie doświadczenia pracownika. Dowiemy się co ma wspólnego employee experience z zaangażowaniem. Szkolenie wyposaży Cię w niezbędną wiedzę i narzędzia, aby zacząć budować pozytywne doświadczenie pracownika w swojej firmie, organizacji, czy zespole.

Cel szkolenia:

Szkolenie jest przestrzenią do poznania Employee Experience od fundamentów zarówno teoretycznych, jak i narzędziowych. Przygotowaliśmy gotową inspiracją do zbudowania planu i strategii, którą możesz wdrożyć w swojej organizacji. Na naszym szkoleniu będzie miejsce na dyskusje, wymianę doświadczeń w temacie tworzenia doświadczeń pracowników i budowania
angażujących organizacji. Podejdziemy do tematyki warsztatowo i narzędziowo, pracując na konkretnych przykładach i budując wspólnie wzorcowy model employee experience.

Czego się nauczysz:

Na naszym szkoleniu dowiesz się:
•    o najważniejszych filarach, na których budujemy employee experience
•    o tym jak zaprojektować employee experience w formie ciekawych warsztatów inspirowanych myśleniem projektowym
•    o tym jak budzić pozytywne doświadczenia, angażować i tworzyć wiarygodny wizerunek organizacji. Wspólnie zaprojektujemy i omówimy kluczowe etapy doświadczenia pracownika.

Metody/narzędzia:

•    Model mapy Employee Experience z gotowymi inspiracjami
•    Zeszyt ćwiczeń i wskazówek

Program szkolenia

10:00

Powitanie, wprowadzenie do szkolenia, wzajemne poznanie się

10:15

Czym jest a czym nie jest zaangażowanie – fakty i mity

10:30

Zaangażowanie a satysfakcja

  • Czy pracownik szczęśliwy jest zawsze zaangażowany?
  • Jakie doświadczenia pracownika powinniśmy budować?
  • Czym wyróżnia się zaangażowanie a czym satysfakcja z pracy?

10:45

"Engagement bridge" – filary budujące zaangażowanie

  • 10 kroków do zbudowania pełnego zaangażowania pracownika

11:30

Przerwa

11:45

3 kluczowe aspekty strategii angażującej organizacji

  • Lider, Otoczenie i Rozwój - omówienie każdego z filarów angażującej organizacji

12:45

Pomysły na angażowanie pracowników

  • Skandynawski model organizacji sposobem na zarządzanie zaangażowaniem i pozytywnym doświadczeniem pracownika
  • Duńska filozofia szczęścia HYGGE – czym jest i jak ją wykorzystać w tworzeniu szczęśliwego miejsca pracy

13:00

Lunch

14:00

Badanie zaangażowania pracowników i co dalej?

  • Jak badać zaangażowanie i satysfakcję pracowników?
  • Co zrobić z wynikami badań?
  • Plan działania po ankiecie zaangażowania

14:30

Case study firmy niezaangażowanej

Na przykładzie firmy o bardzo niskim poziomie zaangażowania pracowników będziemy w zespołach omawiać sytuację bieżącą prezentowanej firmy, przyczyny tak niskiego zaangażowania i budować plan działania, który będzie miał na celu zwiększenie zaangażowania pracowników

15:00

Przerwa

15:15

Budowanie planu działania, czyli jak odbudować zaangażowanie w organizacji (część warsztatowa na podstawie przedstawionego case study)

16:15

Prezentacje i omówienie zadania warsztatowego

17:00

Koniec pierwszego dnia szkolenia

10:00

Employee Experience czyli czym jest doświadczenie pracownika w firmie?

  • Nowy trend czy konieczność dla każdej organizacji? 
  • Dlaczego powinniśmy budować pozytywne doświadczenie pracownika?

10:30

Employee Experience według Jacoba Morgana

  • Co jest istotne w employee experience?
  • Organizacja przyszłości i doświadczenie pracownika

11:00

Czy employee experience jest sposobem na skuteczne zarządzanie zaangażowaniem w firmie?

11:30

Przerwa

11:45

Podróż pracownika przez firmę czyli kluczowe etapy budowania doświadczenia pracownika

  • Etapy podróży pracownika przez firmę według Instytutu Gallupa
  • Omówienie każdego z etapów i jego wpływu na tworzenie employee experience

13:00

Lunch

14:00

Jak zaprojektować mapę i drogę pozytywnych doświadczeń pracownika w firmie przy pomocy myślenia projektowego

  • Wykorzystanie prostego ujęcia design thinking w tworzeniu strategii employee experience w każdej firmie?
  • Wspólnie w formie warsztatowej budujemy mapę podróży pracownika przez firmę

16:30

Podsumowanie szkolenia i wnioski

16:45

Rozdanie certyfikatów i zakończenie szkolenia

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Dla osób zawodowo związanych z HR i dla jego pasjonatów, którzy szukają wiedzy i inspiracji na temat budowania właściwego doświadczenia pracownika wspartego na zaangażowaniu i efektywności.

Dla pracodawców i menedżerów, dla których celem i wartością jest stworzenie dobrego miejsca pracy, gdzie zaangażowanie pracowników i ich pozytywne doświadczenie wspiera wyniki firmy.

Dla wszystkich zainteresowanych tematem Employee Experience z perspektywy pracodawcy i pracownika

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas szkolenia pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

1790 PLN

  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch i przerwy kawowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Employee Experience - jak zarządzać doświadczeniami pracowników i stworzyć miejsce pracy, które przyciąga najlepszych?

1790 PLN

Cena netto + VAT 23%

Employee Experience - jak zarządzać doświadczeniami pracowników i stworzyć miejsce pracy, które przyciąga najlepszych?

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć