Employer Branding – jak wykorzystać narzędzia marketingowe, aby przyciągnąć i utrzymać najlepszych.

Opis szkolenia

Opis szkolenia:

Employer Branding to obietnica dostarczenia kandydatom, a późniejszym pracownikom oczekiwanych przez nich wartości. Aby obietnica przekształciła się w oczekiwaną wartość potrzebujemy świadomej strategii Employer Brandingowej, dzięki której narzędzia, którymi wypromujemy markę pracodawcy na zewnątrz organizacji, będą jednocześnie tymi, które zapewnią faktyczne dostarczenie w organizacji korzyści oczekiwanych przez kandydatów i pracowników.


Proponowane przez nas szkolenie pokaże istotę spójności zewnętrznych działań wizerunkowych, wewnętrznej komunikacji i  dostarczanych pracownikom, jak również byłym pracownikom, wartości. Umożliwi pozyskanie wiedzy na temat sposobów zdefiniowania unikatowych cech pracodawcy, oczekiwanych przez kandydatów i pracowników. Dostarczy również wiedzę na temat tego, jak zaprojektować spójną wewnętrzną i zewnętrzną kampanię wizerunkową.

 

 

 

Cele szkolenia:

•    Poznanie podobieństw i różnic pomiędzy marką firmy a marką pracodawcy
•    Zrozumienie wpływu wizerunku pracodawcy na candidate & employee experience
•    Zrozumienie procesu opracowania strategii EB skierowanej do kandydatów i pracowników
•    Poznanie narzędzi budowania polityki EB

Czego się nauczysz:

•    Dowiesz się gdzie są punkty styku, a gdzie różnice w marce firmy i marce pracodawcy
•    Poznasz narzędzia EB i zasady ich dopasowywania do grupy docelowej
•    Dowiesz się, jakie są unikatowe cechy marki pracodawcy i w jaki sposób je określić
•    Poznasz narzędzia stosowane w budowaniu zewnętrznej i wewnętrznej kampanii wizerunkowej
•    Zaprojektujesz przykładową strategię Employer Brandingową

 

Ramowy program szkolenia:

Dzień 1: Marka firmy a marka pracodawcy
•    Tworzenie marki w oparciu o misję i wartości firmy – best practice
•    Customer Value Proposition vs. Employee Value Proposition
•    Wpływ wizerunku pracodawcy na candidate & employee experience
•    Kluczowe wartości i korzyści przyciągające kandydatów do firm


Dzień 2: Strategia Employer Branding
•    Budowanie strategii Employer Branding
•    Narzędzia stosowane w tworzeniu strategii Employer Branding:
•    External branding. Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz firmy
•    Internal branding. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy
•    Projektowanie procesów HR wpływających na pozytywne employee experience
•    Pomiar skuteczności działań employer branding

 

Program szkolenia

10:00

Poznanie się, cel szkolenia, zebranie oczekiwań

10:30

Blok 1: Marka firmy a marka pracodawcy

  • Tworzenie marki w oparciu o misję i wartości firmy
  • Employer Branding – czym jest, a czym powinien być
  • Unikatowe cechy marki pracodawcy
  • Definiowanie cech marki dopasowanych do target grupy (case study)

11:15

Przerwa

11:30

Tworzenie persony na bazie wartości firmy (case study)

12:00

  • Customer Value Proposition vs. Employee Value Proposition
  • Model outside in
  • Model inside out
  • Podobieństwa i różnice w tworzeniu CVP & EVP

13:00

Lunch

14:00

  • Poznaj swoich odbiorców (case study)
  • Mapa interesariuszy i ich potrzeb
  • Kanały i media dopasowane do target grupy

15:00

Przerwa

15:15

Projektowanie Employee Value Proposition (case study)

15:45

Kluczowe wartości i korzyści przyciągające kandydatów do firm (dyskusja)

16:15

  • Cele kampanii brandingowych
  • Cele i oczekiwane efekty  a komunikacja brandingowa

16:45

  • Wpływ wizerunku pracodawcy na candidate & employee experience
  • Good & bad practice

10:00

Blok 2: Strategia Employer Branding

  • Strategia Employer Branding
  • Jak stworzyć strategię Employer Branding
  • Etapy tworzenia i realizacji strategii Employer Branding

11:00

Jak uniknąć błędów w tworzeniu strategii Employer Branding

11:15

Przerwa

11:30

Narzędzia stosowane w tworzeniu strategii Employer Branding – External Branding

  • Application experience
  • Candidate experience
  • Profil pracodawcy
  • Oferta pracy

12:15

Projektowanie wyróżniającej się oferty pracy (case study)

13:00

Przerwa

14:00

Narzędzia stosowane w tworzeniu strategii Employer Branding – External Branding – cd

  • Media vs. social media
  • Eventy
  • „Grupy wsparcia”

14:30

Narzędzia stosowane w tworzeniu strategii Employer Branding – Internal Branding

  • Skuteczność i projektowanie wybranych narzędzi Internal Brandingu
  • Jak wywrzeć skuteczne pierwsze wrażenie – on boarding (case study)

15:30

Przerwa

15:45

Projektowanie procesów HR wpływających na pozytywne ex employee experience

16:15

Pomiar skuteczności działań Employer Branding

  • Wskaźniki pomiaru działań Employer Branding
  • Metody zbierania danych i opinii dotyczących skuteczności działań

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Dyrektorzy HR, właściciele firm

HR Business Partnerzy

Pracownicy HR i Marketingu

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas szkolenia pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

1990 PLN

  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch i przerwy kawowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Podobne szkolenia

Employer Branding – jak wykorzystać narzędzia marketingowe, aby przyciągnąć i utrzymać najlepszych.

1990 PLN

Cena netto + VAT 23%

Employer Branding – jak wykorzystać narzędzia marketingowe, aby przyciągnąć i utrzymać najlepszych.

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć