ONLINE
1 dzień
12 miejsc

490 PLN

+ VAT 23%

Employer Branding w social media

ONLINE
1 dzień
12 miejsc

490 PLN

+ VAT 23%

Opis szkolenia

Opis szkolenia:

Zapraszamy na szkolenie z zakresu wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marki pracodawcy

W obecnych czasach, w których znaczna część komunikacji z potencjalnymi kandydatami odbywa się w Internecie, media społecznościowe stały się głównymi kanałami komunikacji pracodawców i ich pracowników. 

Podczas szkolenia porozmawiamy na temat specyfiki poszczególnych mediów społecznościowych takich jak LinkedIn, Facebook czy Instragram. Przyjrzymy się działaniu ich algorytmów i temu, co wpływa na dystrybucję treści. Zobaczymy, jakie media społecznościowe nadają się do jakiego rodzaju komunikacji oraz do jakich grup kandydatów powinniśmy trafiać jakimi kanałami. 

Na przykładach porozmawiamy sobie na temat skutecznego copywritingu i tworzenia grafik postów. 

W 4 intensywne godziny narysuję Ci obraz, który pozwoli Ci wybrać i zaplanować swoją komunikację Employer Branding

Cel szkolenia:

  • Podniesienie wiedzy uczestników na temat funkcjonowania i specyfiki poszczególnych mediów społecznościowych
  • Poznanie mechanizmów stojących za algorytmami dystrybucji treści na przykładzie Facebooka, LinkedIna i Instagrama
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznego copywritingu i zasad tworzenia grafik i kompozycji postów
  • Przekazanie wiedzy z zakresu planowania publikacji treści i tworzenia harmonogramów
  • Zainspirowania najciekawszymi działaniami firm z zakresu employer brandingu w mediach społecznościowych

Program szkolenia

09:30

Wprowadzenie do watrsztatów

  • Poznanie trenera z grupą, przedstawienie celów i zasad spotkania
  • Omówienie potrzeb i oczekiwań uczestników

10:00

Wprowadzenie do tematu wykorzystania mediów społecznościowych w Employer Brandingu

  • Różnice w komunikacji i charakterystyka poszczególnych mediów społecznościowych w kontekście działań EB (na przykładzie Facebooka, Instgarama i LinkedIn)
  • Grupa docelowa, a medium - jak wybrać odpowiednie kanały komunikacji?
  • Czym jest algorytm dystrybucji treści?
  • Jak działają i czym się różnią algorytmy poszczególnych mediów społecznościowych
  • Najciekawsze profile employer brandingowe marek w poszczególnych kanałach - analiza case study

11:15

Jak tworzyć posty, które ludzie chcą czytać, komentować i udostępniać

  • Rodzaje i formaty postów w poszczególnych mediach społecznościowych - jak wpływają na zasięgi i które wybrać?
  • Struktura treści posta - najważniejsze zasady projektowania treści w social media
  • Copywriting postów - jak pisać, żeby ludzie chcieli czytać i komentować? 
  • Sprawdzone sposoby na pierwszy akapit, czyli jak wciągnąć odbiorców w czytanie? 
  • Aspekt wizualny komunikacji - najważniejsze zasady tworzenia grafik do postów w mediach społecznościowych

12:15

Planowanie komunikacji marki pracodawcy w social media

  • Filary komunikacji, obszary tematyczne i konkretne publikacje - jak planować komunikację, żeby była spójna i regularna? 
  • Harmonogram publikacji - na jak długo i jak dokładnie ustalać publikacje, jak przewidzieć nieprzewidywalne?

13:00

Firma + pracownik = mieszanka doskonała

  • Jak zaangażować pracowników w komunikację - o czym należy pamiętać tworząc program ambasadorski?
  • Jak powiązać działania pracowników z działaniami firmy w mediach społecznościowych? - pomysły na działania i przykłady ich realizacji

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia biznesowego dla firm.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas biznesowego szkolenia otwartego pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?

  • Maciej Kłodaś

    Maciej Kłodaś

    Project Manager, VIMANA

    W kilku słowach uważam, że szkolenie było znakomite, a trenerka Małgosia to wyśmienity praktyk z bardzo fajnym podejściem do grupy. Bywałem już na szkoleniach z komunikacji, ale to (połączenie wiedzy, praktyki oraz osoby prowadzącego) było zdecydowanie najlepsze. Bez zbędnego wodolejstwa – samo mięso i to najlepszej jakości – bardzo mocno skorzystałem i uważam, że każdy powinien znać kilka prostych zasad, które w połączeniu z obserwacją rozmówcy (ale i siebie przede wszystkim) pozwolą podnieść jakość komunikacji, a tym samym jakości świadczonych usług i komfortu pracy.

  • Joanna Góral

    Joanna Góral

    IT Supervisor, Quality Assurance, HAVI Logistics

    Szkolenie spełniło moje wysokie oczekiwania: profesjonalizm, dopasowanie szkolenia do potrzeb klienta, świetna organizacja i super atmosfera. Wspaniale jest być szkolonym przez trenera, który jest pasjonatem i od którego bije dziecięca radość z wykonywania swojej pracy. Po prostu rewelacja!

  • Przemysław Szymański

    Przemysław Szymański

    Młodszy Specjalista ds. kadr i plac, Keller

    Szkolenie było dla mnie dużym zaskoczeniem. Duże zróżnicowane ćwiczeń, przyjacielska atmosfera oraz dogodna lokalizacja sprawiły, że kończąc warsztaty czułem ogromną satysfakcję. Współpraca z tak profesjonalnym trenerem to czysta przyjemność. Gorąco polecam.

  • Monika Sawicka

    Finance Director, Exon Computer System

    Przede wszystkim chciałabym podziękować za możliwość uczestnictwa w szkoleniu. Warsztaty były prowadzone w sposób interaktywny, z ciągłym zaangażowaniem grupy. Bardzo mi się podobało podejście prowadzącego, odkrywcze techniki, praktyczne scenki treningowe. Aż chce się spróbować kierować zespołem, pomimo braku przekonania co do własnych umiejętności!

  • Joanna Poprawska

    Joanna Poprawska

    Project Manager, VIMANA

    Niezbędna teoria na szkoleniu NIEDOSKONAŁOŚĆ. AKCJA-REAKCJA została przedstawiona w bardzo atrakcyjny sposób. Teoria nie przyćmiła jednak części praktycznej, która stanowiła właściwą, niezwykle ciekawą część warsztatów. Dzięki zastosowaniu, angażując wszystkich uczestników, przyswojoną teorię filarów typów komunikacji i typów person, można było sprawdzić w praktyce, szybko weryfikując ewentualne błędy, które towarzyszą komunikacji. Założone przed rozpoczęciem szkolenia cele zostały zrealizowane, a otrzymane skrypty – będące podsumowaniem najważniejszych problemów – do dziś są pomocą, która stanowi wsparcie podczas trudnych rozmów, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre otwarte szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

490 PLN

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Employer Branding w social media

490 PLN

Cena netto + VAT 23%

Employer Branding w social media

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć