ONLINE
1 dzień
12 miejsc

390 PLN

+ VAT 23%

Etykieta biznesu (ONLINE)

ONLINE
1 dzień
12 miejsc

390 PLN

+ VAT 23%

Opis szkolenia

Opis szkolenia

Pracownicy są wizytówką firmy. To, w jaki sposób prezentują się klientom, ma istotny wpływ na to, jak odbierana jest cała organizacja. Nieumiejętność dostosowania swojego zachowania do oczekiwań i standardów klienta może zniweczyć cały trud, jakim było dotarcie do niego i zaproszenie na spotkanie. 

 

Przed pracownikami, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem, niezwykle często stawiane jest wyzwanie, jakim jest zbudowanie długotrwałych relacji z interesariuszami. Niemożliwe będzie to bez umiejętności dostosowania swojego zachowania do każdego z odbiorców. Właśnie dlatego tak ważna jest znajomość etykiety biznesu.

Cel szkolenia

  • Dowiesz się, kto pierwszy powinien przywitać się, a kto pierwszy podać rękę
  • Nauczysz się prawidłowego pisania maili i dowiesz, dlaczego rozpoczynanie wiadomości słowem witam jest dużym błędem
  • Poprawisz skuteczność rozmów telefonicznych dzięki informacjom na temat grzeczności językowej
  • Zweryfikujesz swoją wiedzę na temat wręczania wizytówek
  • Poznasz tajniki związane z wręczaniem i przyjmowaniem prezentów, a także usłyszysz, dlaczego wręczanie w prezencie wielbłąda nie jest najlepszym pomysłem
  • Nauczysz się prawidłowo dobierać strój do okazji
  • Dowiesz się, jak używać filiżanki, sztućców i serwetki
  • Poznasz zasady obowiązujące na przyjęciach
  • Dowiesz się, kto i kiedy powinien zapłacić rachunek

Korzyści dla firmy

Korzyści dla uczestnika

Podczas warsztatu uczestnicy poznają praktyczne zastosowanie zasad etykiety biznesu. Dowiedzą się, czym jest precedencja w biznesie, a także jak prawidłowo i grzecznie napisać wiadomość mailową. Uczestnicy będą mieli możliwość zweryfikowanie, czy wybierany przez nich strój jest odpowiedni zgodnie z zasadami biznesowego dress codu. Udział w warsztacie pozwoli także posiąść wiedzę niezbędną podczas biznesowych spotkań, czyli poznać zasady dotyczące dobrych manier przy stole.

Program szkolenia

10:00

Wstęp

  • Czym jest etykieta biznesu?
  • Różnice między etykietą biznesu a etykietą towarzyską
  • Podstawowe zasady

10:15

Zasada precendecji

  • Czym jest precedencja?
  • Precedencja w sytuacjach biznesowych - kto pierwszy:
    • podaje rękę̨
    • przedstawia się̨
    • proponuje przejście na „ty”
    • wchodzi po schodach/do windy/do pokoju
  • Przedstawianie siebie i innych

11:00

Komunikacja w sytuacjach biznesowych

  • Profesjonalna prezentacja
  • Tytułowanie
  • Jak prawidłowo napisać e-mail?
  • Jak prowadzić rozmowę telefoniczną?
  • Zasady wręczania wizytówek
  • Prezent – kłopotliwa przyjemność
  • Feedback – komplementy i krytyka w biznesie
  • Trudna sztuka – obsługa klienta

11:30

Wizerunek profesjonalisty

  • Dress code – czy zawsze oznacza to samo?
  • Trzy typy strojów biznesowych: business professional, smart casual i business casual
  • Garderoba bizneswoman
  • Garderoba biznesmena
  • Trudna sztuka makijażu

12:30

Spotkania biznesowe

  • Podstawowe zasady dotyczące zachowania przy stole
  • Instrukcja obsługi filiżanki
  • Kto płaci rachunek?
  • Przyjęcia na stojąco i na siedząco – podobieństwa i różnice
  • ABC rozmowy kwalifikacyjnej

13:30

Grzeczność podczas wystąpień publicznych

  • Jak przygotować wystąpienie?
  • Cechy dobrego mówcy?
  • Najczęstsze błędy i jak sobie z nimi radzić
  • Nagrania video – pięć przykazań dobrego trenera

14:00

Zakończenie szkolenia

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Dla osób, które w firmach odpowiedzialne są za kontakty z klientami, potencjalnymi klientami, kontrahentami, a także utrzymanie prawidłowych relacji wewnętrznych

Dla pracowników sił sprzedaży, ekspedientów, recepcjonistów

Dla przedstawicieli kadry managerskiej

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia biznesowego dla firm.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas biznesowego szkolenia otwartego pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

  • Maciej Kłodaś

    Maciej Kłodaś

    Project Manager, VIMANA

    W kilku słowach uważam, że szkolenie było znakomite, a trenerka Małgosia to wyśmienity praktyk z bardzo fajnym podejściem do grupy. Bywałem już na szkoleniach z komunikacji, ale to (połączenie wiedzy, praktyki oraz osoby prowadzącego) było zdecydowanie najlepsze. Bez zbędnego wodolejstwa – samo mięso i to najlepszej jakości – bardzo mocno skorzystałem i uważam, że każdy powinien znać kilka prostych zasad, które w połączeniu z obserwacją rozmówcy (ale i siebie przede wszystkim) pozwolą podnieść jakość komunikacji, a tym samym jakości świadczonych usług i komfortu pracy.

  • Joanna Góral

    Joanna Góral

    IT Supervisor, Quality Assurance, HAVI Logistics

    Szkolenie spełniło moje wysokie oczekiwania: profesjonalizm, dopasowanie szkolenia do potrzeb klienta, świetna organizacja i super atmosfera. Wspaniale jest być szkolonym przez trenera, który jest pasjonatem i od którego bije dziecięca radość z wykonywania swojej pracy. Po prostu rewelacja!

  • Przemysław Szymański

    Przemysław Szymański

    Młodszy Specjalista ds. kadr i plac, Keller

    Szkolenie było dla mnie dużym zaskoczeniem. Duże zróżnicowane ćwiczeń, przyjacielska atmosfera oraz dogodna lokalizacja sprawiły, że kończąc warsztaty czułem ogromną satysfakcję. Współpraca z tak profesjonalnym trenerem to czysta przyjemność. Gorąco polecam.

  • Monika Sawicka

    Finance Director, Exon Computer System

    Przede wszystkim chciałabym podziękować za możliwość uczestnictwa w szkoleniu. Warsztaty były prowadzone w sposób interaktywny, z ciągłym zaangażowaniem grupy. Bardzo mi się podobało podejście prowadzącego, odkrywcze techniki, praktyczne scenki treningowe. Aż chce się spróbować kierować zespołem, pomimo braku przekonania co do własnych umiejętności!

  • Joanna Poprawska

    Joanna Poprawska

    Project Manager, VIMANA

    Niezbędna teoria na szkoleniu NIEDOSKONAŁOŚĆ. AKCJA-REAKCJA została przedstawiona w bardzo atrakcyjny sposób. Teoria nie przyćmiła jednak części praktycznej, która stanowiła właściwą, niezwykle ciekawą część warsztatów. Dzięki zastosowaniu, angażując wszystkich uczestników, przyswojoną teorię filarów typów komunikacji i typów person, można było sprawdzić w praktyce, szybko weryfikując ewentualne błędy, które towarzyszą komunikacji. Założone przed rozpoczęciem szkolenia cele zostały zrealizowane, a otrzymane skrypty – będące podsumowaniem najważniejszych problemów – do dziś są pomocą, która stanowi wsparcie podczas trudnych rozmów, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre otwarte szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

390 PLN

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Etykieta biznesu (ONLINE)

390 PLN

Cena netto + VAT 23%

Etykieta biznesu (ONLINE)

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć