Warszawa
1 dzień
8 miejsc

690 PLN

+ VAT 23%

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Warszawa
1 dzień
8 miejsc

690 PLN

+ VAT 23%

Opis szkolenia

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest rozwój inteligencji emocjonalnej pod kątem wykorzystania jej do celów zawodowych i osobistych. Warsztaty rozwijają umiejętność świadomego odczuwania emocji oraz uczą, jak zarządzać emocjami w sytuacjach biznesowych.

"Życie emocjonalne jest dziedziną, którą można podobnie jak czytanie czy matematykę, opanować lepiej lub gorzej, a składa się nań zespół specjalnych umiejętności. Stopień, w jakim dana osoba opanowała te umiejętności, decyduje o tym, czy odniesie w życiu sukces czy zabrnie w ślepy zaułek; zdolność panowania nad swymi emocjami jest metazdolnością, od której zależy sposób wykorzystania przez nas pozostałych zdolności, włącznie z samym intelektem."  Daniel Goleman

Dzięki warsztatom:

  • lepiej zrozumiesz własne reakcje emocjonalne, dzięki pogłębieniu wiedzy na temat swoich mocnych i rozwojowych stron,
  • pogłębisz wiedzę i umiejętność rozpoznawania emocji i funkcji emocji w sytuacjach biznesowych i osobistych,
  • zidentyfikujesz swoje strategie zarządzania emocjami,
  • pogłębisz zdolności rozpoznawania emocji u innych,
  • zrozumiesz wpływ inteligencji emocjonalnej na podejmowane decyzje i zachowania biznesowe,
  • nauczysz się odróżniać inteligencję emocjonalną od IQ,
  • poznasz najlepsze strategie zarządzania emocjami,
  • poprawisz osobistą efektywność w pracy i w życiu osobistym.

Organizacja kierująca pracowników na szkolenie może liczyć na:

  • zwiększenie efektywności pracowników poprzez rozwój ich umiejętności zarządzania strefą emocjonalną,
  • poprawę relacji interpersonalnych pracowników,
  • poprawę atmosfery w środowisku pracy,
  • zmniejszenie poziomu stresu pracowników w codziennym funkcjonowaniu,
  • zmniejszenie ryzyka wypalenia zawodowego pracowników,
  • ograniczenie ryzyka związanego z konfliktami oraz rotacją pracowników.

Metodologia i program

Program szkolenia opiera się na pracy warsztatowej. Dzięki temu uczestnicy biorą aktywny udział w dyskusjach, dzielą się swoim doświadczeniem, biorą czynny udział w ćwiczeniach. Dodatkowym atutem formy warsztatowej jest informacja zwrotna oraz rekomendacja ścieżki dalszego rozwoju jaką uczestnicy otrzymują od trenera i pozostałych członków grupy.

Metodologia:

  • ćwiczenia indywidualne oraz grupowe,
  • case study - film szkoleniowy,
  • prezentacja multimedialna,
  • dyskusja moderowana,
  • gry energetyzujące/relaksujące,
  • mini wykłady trenera,
  • praca z kartami coachingowymi.

Program szkolenia

09:00

Wstęp i runda zapoznawcza

  • sprawy organizacyjne
  • poznanie się uczestników i zbudowanie atmosfery komfortu pracy
  • kontrakt

09:30

IQ a inteligencja emocjonalna

  • IQ oraz EQ oraz ich wpływ na nasze zachowaniach i efektywność w życiu
  • typologie inteligencji emocjonalnej wg  D. Golemana oraz J. Mayer, P. Salovey i Caruso
  • autodiagnoza inteligencji emocjonalnej – test

10:30

Przerwa

10:45

Emocje - skąd się biorą i jak sobie z nimi radzimy

  • umysł racjonalny i emocjonalny – skąd pochodzą emocje i jaką funkcję pełnią
  • mechanizmy radzenia sobie z emocjami
  • konsekwencje biznesowe i osobiste różnych mechanizmów radzenia sobie z emocjami

11:30

Samoświadomość emocji w życiu codziennym

  • teoria mikroekspresji wg. Paula Ekmana
  • słownik emocji - umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji
  • emocje a ciało wg. podejścia A. Lowena -  barometr poziomu napięcia emocjonalnego
  • o czym mówią nam emocje
  • pisanie ekspresywne jako metoda uważności na myśli, ciało oraz emocje

12:30

Obiad

13:15

Samoregulacja i kontrola emocji

  • na ile można kontrolować emocje
  • unikanie poznawcze i wpływ tego mechanizmu na naszą zdolność zarządzania emocjami
  • relaksacja i robienie pauzy między bodźcem a reakcją, poprzez oddech w nurcie Joy Manne oraz trening uważności
  • fakty a interpretacje oraz ich wpływ na emocje i zachowania
  • przebywanie w strefie odnowy - dbanie o dodatni bilans emocjonalny

15:00

Przerwa

15:15

Empatia w relacji z pracownikami

  • czym jest empatia wg. Marshalla Rossenberga
  • dlaczego warto być empatycznym wobec siebie oraz wobec pracowników, współpracowników i klientów
  • co empatia ma wspólnego z emocjami
  •  jak rozwijać empatię wobec siebie i innych

16:30

Podsumowanie szkolenia

  • stworzenie indywidualnego planu wprowadzenia nowych nawyków
  • runda podsumowująca
  • ewaluacja szkolenia

17:00

Zakończenie

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Menedżerowie i liderzy zespołów

Dla osób zarządzających, które chcą pogłębić samopoznanie, poprawić relacje i atmosferę panującą w zespole.

Dla pracowników na samodzielnych stanowiskach

Dla osób, których efektywność w pracy zależy od umiejętności zarządzania emocjami i innych umiejętności miękkich. Osób, które dostrzegają, jak duży wpływ na ich codzienne funkcjonowanie mają emocje i chcą doskonalić umiejętność zarządzania nimi.

Dla osób rozpoczynających karierę zawodową

Dla pracowników, którzy chcą zwiększyć własną efektywność w pracy oraz zadbać o relację ze sobą i innymi. Osób, które chcą pracować nad własną ekspresją emocji i radzeniem sobie ze stresem.

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas szkolenia pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

690 PLN

  • 1 dzień szkolenia

Pakiet Lider

1090 PLN

  • + 2 godziny konsultacji
  • + dodatkowe materiały online

Pakiet Ekspert

890 PLN

  • + 2 godziny konsultacji

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Podobne szkolenia

Warszawa
2 dni
12 miejsc

1490 PLN

+ VAT 23%

Inteligencja emocjonalna w biznesie

690 PLN

Cena netto + VAT 23%

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć