Warszawa
2 dni
12 miejsc

1990 PLN

+ VAT 23%

Jak mądrze wykorzystać social media marketing w budowaniu strategii marki online?

Warszawa
2 dni
12 miejsc

1990 PLN

+ VAT 23%

Opis szkolenia

Opis szkolenia:

Media społecznościowe stały się jednym z najczęściej wykorzystywanych kanałów w budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem marki. Kluczową ich cechą jest bowiem dostępność - korzystają z nich zarówno globalne marki z dużymi budżetami reklamowymi, jak i niewielcy przedsiębiorcy.
Media społecznościowe  idealnie wpisują się także w nowy dwukierunkowy model komunikacji oparty o dialog pomiędzy marką a jej odbiorcą (marketing relacji). Konsumenci oczekują od marek włączenia ich w procesy powstawania i promocji produktów. Marki natomiast, korzystając z nieocenionego źródła wiedzy w postaci opinii i sugestii klientów, starają się najlepiej, jak to możliwe odpowiadać na potrzeby swoich konsumentów.
Jak odnaleźć się w tych skomplikowanych relacjach? Jak mądrze budować wizerunek marki i jej reputację w świecie digital? Czym jest i jak wykorzystać myślenie krytyczne w działaniach prowadzonych w mediach społecznościowych?

 

Korzyści dla uczestnika:

•    Wiedza i zrozumienie zasad funkcjonowania mediów społecznościowych
•    Umiejętność odróżniania sposobów myślenia naszego umysłu i unikania błędów poznawczych podczas projektowania działań marketingowych
•    Znajomość zasad zarządzania i komunikowania się z odbiorcami marki w social media
•    Praktyczną znajomość możliwości, jakie dają narzędzia reklamowe największych plat-form społecznościowych
•    Umiejętność zarządzania kryzysami marki

 

Zakres tematyczny szkolenia:

•    Marketing relacji a media społecznościowe w 2019/2020 roku
•    Obraz użytkownika mediów społecznościowych - typologia
•    Myślenie krytyczne i emocje w marketingu online
•    Strategia budowania wizerunku marki w social media
•    Platformy społecznościowe - jak wykorzystać ich potencjał w budowaniu marki ( Face-book, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, inne)
•    Jak mierzyć efektywność działań w social media
•    Kluczowe trendy i i zjawiska  w obszarze mediów społecznościowych

 

Program szkolenia

09:00

Powitanie, wprowadzenie do szkolenia, wzajemne poznanie się.

09:30

Marketing relacji a media społecznościowe w 2019 roku

•    Czym jest marketing relacji - definicje i główne założenia
•    Jak media społecznościowe wpisują się w marketing relacyjny?
•    Social media marketing  na tle rynku reklamowego - definicje, hasła, trendy, liczby

 

10:30

Przerwa

10:45

Myślenie krytyczne i emocje w marketingu online.

•    Definicja myślenie krytycznego  
•    Jak wykorzystywać myślenie krytyczne w marketingu?
•    Fake news w internecie, czyli jak unikać pułapek naszego umysłu?

 

12:30

Lunch

13:15

Strategia budowania silnej marki w mediach społecznościowych - od A do Z

•    Klasyfikacja mediów społecznościowych
•    Obraz użytkownika mediów społecznościowych - typologia użytkowników, czyli kto jest kim na platformach społecznościowych i czego oczekują odbiorcy naszych treści?

 

15:00

Przerwa

15:15

Kluczowe elementy strategii marki mediach społecznościowych

•    cele i KPI,
•    grupa docelowa (persony),
•    komunikaty marketingowe i kanały,
•    budżet,
•    harmonogram,
•    monitoring, efekty działań

16:45

Podsumowanie pierwszego dnia

17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

09:00

Powitanie, powtórka z dnia pierwszego

09:30

Największe platformy społecznościowe - jak wykorzystać ich potencjał w budowaniu marketingu relacji - FB, Instagram, You Tube

•    Facebook i Instagram - odbiorcy, specyfika serwisów, funkcje i  możliwości reklamowe, dobre praktyki
•    YouTube - odbiorcy, specyfika serwisów, funkcje i  możliwości reklamowe, dobre praktyki  

 

10:30

Przerwa

10:45

Największe platformy społecznościowe - jak wykorzystać ich potencjał w budowaniu marketingu relacji c.d. - TWITTER, LinkedIn

•    Twitter - odbiorcy, specyfika serwisu, funkcje i  możliwości reklamowe, dobre praktyki   
•    LinkedIn - odbiorcy, specyfika serwisów, funkcje i  możliwości reklamowe, dobre prakty-ki  
•    Influencer marketing - specyfika, zasady współpracy z influencerami, dobre praktyki

 

 

12:30

Lunch

13:15

Jak mierzyć efektywność działań w mediach społecznościowych - przegląd narzędzi w pracy social media managera.

14:00

Kluczowe trendy i i zjawiska w obszarze mediów społecznościowych

•    FOMO,
•    patostreaming,
•    RTM,
•    fake news.

 

15:15

Przerwa

15:30

Kryzysy w social media - jak zapobiegać i radzić sobie z trudnymi sytuacjami, dobre praktyki

16:45

Podsumowanie szkolenia i wnioski

17:00

Rozdanie certyfikatów i zakończenie szkolenia.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie i budowanie marki: od właścicieli firm, menadżerów i specjalistów marketingu/komunikacji/social media, brand menadżerów.

Dla osób rozpoczynających działania w obszarze marketingu digital i potrzebujących poszerzenia swojej wiedzy o potencjale mediów społecznościowych.

Dla osób poszukujących inspiracji i najnowszych trendów w obszarze social media marketingu.

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas szkolenia pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

1990 PLN

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Jak mądrze wykorzystać social media marketing w budowaniu strategii marki online?

1990 PLN

Cena netto + VAT 23%

Jak mądrze wykorzystać social media marketing w budowaniu strategii marki online?

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć