Warszawa
2 dni
9 miejsc

1290 PLN

+ VAT 23%

Przywództwo służebne

Warszawa
2 dni
9 miejsc

1290 PLN

+ VAT 23%

Opis szkolenia

Opis szkolenia:

Nowoczesna firma potrzebuje menedżerów pracujących w nowym stylu, aby odpowiadać na wyzwania w konfrontacji ze zmianami zachodzącymi w świecie biznesu. Oczekuje się od nich właściwego wytyczania kierunku oraz przekazywania innym możliwości i chęci działania. Menedżerowie mają być bardziej liderami swoich zespołów, a nie tylko osobami zarządzającymi. Być przewidującym strategiem, dobrym sprzedawcą swoich przekonań i służyć dla dobra dla swojej ekipy - taka jest główna rola lidera, który chce ciągle iść naprzód. To szkolenie pomaga w zrozumieniu postawy przywódcy służebnego i wykreowaniu w sobie jego cech. 

Cele szkolenia:

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą: 

  • Ukierunkowani na to, aby inni podążali za tobą
  • Potrafili troszczyć się o sukcesorów i skupiać się na nich
  • Rozwijali innych przez delegowane zadania, projekty i wyzwania
  • Rozwijali umiejętności osób i budowali przewagę kompetencyjną swojego zespołu

Korzyści dla firmy:

Od wielu lat obserwujemy trend związany ze zmianą stylu przywództwa. Ciągły wzrost wymagań naszych klientów i kooperantów wymusza efektywną współpracę na każdym szczeblu organizacyjnym. 

Idea przywództwa służebnego zachęca menedżerów do przyjęcia stylu opartego na zachęcaniu pracowników do doskonałości i udzielaniu im pomocy przy jednoczesnym zaniechaniu wydawania poleceń i nadmiernej kontroli. Dzięki udziałowi w szkoleniu menadżerowie będą mogli skonfrontować swój styl przywództwa z proponowanym przywództwem służebnym.

Wyeksponują dobre cechy tego stylu, dzięki czemu współtworzone przez nich zespoły będą bardziej zaangażowane w kreowanie nowych pomysłów i pracę zespołową. Taka postawa pomaga wyzwolić "moc sprawczą" i odpowiedzialność za własne działania. 

Korzyści dla uczestnika:

Na podstawie analizy sytuacji z życia zawodowego uczestnicy wypracują indywidulany, niepowtarzalny styl zarządzania służebnego, możliwy do wykorzystania w codziennej pracy wraz ze swoim zespołem co bezpośrednio wpłynie na realizację celów biznesowych i satysfakcję z wykonywanej pracy.

Znajdą także odpowiedzi na te zagadnienia, które ich nurtują w roli przywódcy dzięki czemu będą przygotowani na niestandarowe sytuacje. Będą potrafili zbudować zespół w oparciu o wspólne wartości i zaakceptowane cele co wpłynie na szybkość w podejmowaniu decyzji i rozpoznaniu potencjału zespołu. Rozwiną umiejętności osób i zbudują przewagę kompetencyjną swojego zespołu.

Program szkolenia

09:00

Budowanie zespołu i rozwój kompetencji przywódczych

  • Manager, który jest dla innych przykładem – wspieranie wartości firmy
  • Zarządzanie przez wartości
  • Przekazywanie swojej wizji zarządzania 
  • Etapy budowania ekipy – od jednostek w zespole, aż po fazę dojrzałości zespołu

11:00

Przerwa

11:15

Sztuka przywództwa służebnego

  • Odwrócenie tradycyjnego modelu przywództwa do góry nogami 
  • Rozwijanie swoich pracowników w taki sposób, który odblokowuje potencjał, kreatywność i poczucie celu
  • Wydajność – w dół czy w górę wystrzeli? 
  • Liderzy pozycyjni vs liderzy służebni – umiejętne budowanie swojego autorytetu

13:15

Lunch

14:00

Jak nagradzać i motywować?

  • Zaspokojenie indywidualnych potrzeb – jak dobrze znamy motywatory osób?
  • Motywowanie całego zespołu – w jaki sposób?
  • Auto-motywacja i czynniki ją determinujące
  • Od humanistycznej teorii motywacji do pozytywnej teorii motywacji

16:00

Podsumowanie

  • Pytania i odpowiedzi 

09:00

Budowanie relacji w celu osiągnięcia wyników

  • Złodzieje czasu – pułapki, w które wpadają menedżerowie 
  • Bariery przy delegowaniu zadań
  • Delegowanie jako narzędzie do stymulowania motywacji
  • Menedżer w roli coacha ekipy

11:00

Przerwa

11:15

Efektywna komunikacja i budowanie przyjaznej atmosfery do współpracy

  • Określanie norm, reguł i zasad we wzajemnej komunikacji 
  • Proces i założenia efektywnej komunikacji z zespołem
  • Mój styl komunikacji zależny od indywidulanych preferencji, sił w zespole i sytuacji
  • Pozwolić grupie na podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów 
  • Wydobywanie pomysłów i sugestii, zwiększanie poczucia własnej wartości i pewności siebie

13:15

Lunch

14:00

Ocena wyników – konstruktywna informacja zwrotna

  • Budowanie swojego autorytetu – jak sobie zasłużyć na szacunek i zaufanie?
  • Przełamywanie barier we wzajemnej komunikacji
  • Rozwiązywanie problemów, zarządzanie trudnymi osobowościami
  • Doskonalenie procesu komunikacji – stawianie pytań, parafrazowanie, prawdziwa aktywna postawa

16:00

Podsumowanie

  • Pytania i odpowiedzi 
  • Rozdanie certyfikatów uczestnictwa

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Menadżerów, dyrektorów biur, kierowników działów, liderów zespołów

Kierowników różnych szczebli w organizacji posiadających już pewne doświadczenia w kierowaniu innymi

Wszystkich, którzy pragną zmienić swoją postawę i zwiększyć efektywność zespołów, w których są liderami

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia biznesowego dla firm.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas biznesowego szkolenia otwartego pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

  • Maciej Kłodaś

    Maciej Kłodaś

    Project Manager, VIMANA

    W kilku słowach uważam, że szkolenie było znakomite, a trenerka Małgosia to wyśmienity praktyk z bardzo fajnym podejściem do grupy. Bywałem już na szkoleniach z komunikacji, ale to (połączenie wiedzy, praktyki oraz osoby prowadzącego) było zdecydowanie najlepsze. Bez zbędnego wodolejstwa – samo mięso i to najlepszej jakości – bardzo mocno skorzystałem i uważam, że każdy powinien znać kilka prostych zasad, które w połączeniu z obserwacją rozmówcy (ale i siebie przede wszystkim) pozwolą podnieść jakość komunikacji, a tym samym jakości świadczonych usług i komfortu pracy.

  • Joanna Góral

    Joanna Góral

    IT Supervisor, Quality Assurance, HAVI Logistics

    Szkolenie spełniło moje wysokie oczekiwania: profesjonalizm, dopasowanie szkolenia do potrzeb klienta, świetna organizacja i super atmosfera. Wspaniale jest być szkolonym przez trenera, który jest pasjonatem i od którego bije dziecięca radość z wykonywania swojej pracy. Po prostu rewelacja!

  • Przemysław Szymański

    Przemysław Szymański

    Młodszy Specjalista ds. kadr i plac, Keller

    Szkolenie było dla mnie dużym zaskoczeniem. Duże zróżnicowane ćwiczeń, przyjacielska atmosfera oraz dogodna lokalizacja sprawiły, że kończąc warsztaty czułem ogromną satysfakcję. Współpraca z tak profesjonalnym trenerem to czysta przyjemność. Gorąco polecam.

  • Monika Sawicka

    Finance Director, Exon Computer System

    Przede wszystkim chciałabym podziękować za możliwość uczestnictwa w szkoleniu. Warsztaty były prowadzone w sposób interaktywny, z ciągłym zaangażowaniem grupy. Bardzo mi się podobało podejście prowadzącego, odkrywcze techniki, praktyczne scenki treningowe. Aż chce się spróbować kierować zespołem, pomimo braku przekonania co do własnych umiejętności!

  • Joanna Poprawska

    Joanna Poprawska

    Project Manager, VIMANA

    Niezbędna teoria na szkoleniu NIEDOSKONAŁOŚĆ. AKCJA-REAKCJA została przedstawiona w bardzo atrakcyjny sposób. Teoria nie przyćmiła jednak części praktycznej, która stanowiła właściwą, niezwykle ciekawą część warsztatów. Dzięki zastosowaniu, angażując wszystkich uczestników, przyswojoną teorię filarów typów komunikacji i typów person, można było sprawdzić w praktyce, szybko weryfikując ewentualne błędy, które towarzyszą komunikacji. Założone przed rozpoczęciem szkolenia cele zostały zrealizowane, a otrzymane skrypty – będące podsumowaniem najważniejszych problemów – do dziś są pomocą, która stanowi wsparcie podczas trudnych rozmów, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre otwarte szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

1290 PLN

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Przywództwo służebne

1290 PLN

Cena netto + VAT 23%

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć