Warszawa
2 dni
11 miejsc

1490 PLN

+ VAT 23%

Siła feedbacku - czyli jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej

Warszawa
2 dni
11 miejsc

1490 PLN

+ VAT 23%

Opis szkolenia

Opis szkolenia:

Z feedbackiem, czyli udzielaniem innym informacji zwrotnej mamy do czynienia stale. Dajemy go, bądź też otrzymujemy w postaci oceny, komentarza, opinii, a także samej mowy ciała (gestu, mimiki twarzy itp.) W zależności od naszych intencji i nastawienia możemy „podciąć skrzydła”, zdemotywować lub wywołać złość, wstyd, czy poczucie winy u pracownika.
Szkolenie „Siła feedbacku” jest „pigułką wiedzy” służącą poznaniu sprawdzonych schematów i technik, by dzięki temu przygotować się krok po kroku do udzielania feedbacku w praktyce. 

Cel szkolenia:

  • Zwiększenie skuteczności liderów oraz kadry menedżerskiej w obszarze udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej (negatywnej i pozytywnej)
  • Przygotowanie do trudnych, nietypowych rozmów z pracownikami
  • Zwiększenie efektywności rozmów w codziennej komunikacji z pracownikami

Korzyści dla firmy:

Feedback udzielany właściwie, w dłuższej perspektywie pomaga zwiększyć zaangażowanie pracowników. Szczególną grupą jest pokolenie milenialsów przyzwyczajone do gratyfikacji za każde podjęte działanie. 

Jeśli nabędziesz umiejętności właściwego konstruowania i przekazywania informacji zwrotnej z pewnością podniesiesz efektywność każdego pracownika a nawet zintegrujesz zespół. Przygotuj się na zmiany i weź udział w szkoleniu. Zacznij wprowadzać "kulturę feedbacku" już dzisiaj. 

Korzyści dla uczestnika:

Dzięki szkoleniu dowiesz się jak skutecznie prowadzić rozmowy: podsumowujące, korygujące pracę pracownika, które zawierające pozytywną lub negatywną informację zwrotną. Jednocześnie będziesz pomagać innym wzrastać w atmosferze tolerancji dla ich uchybień. Zdobędziesz umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych rozmów z pracownikami.

Program szkolenia

09:00

Rozpoczęcie szkolenia:

  • Cel udzielania informacji zwrotnej
  • Krytyka a informacja zwrotna
  • Trudności w udzielaniu informacji zwrotnej oraz natura emocji
  • Wewnętrzny krytyk i jego znaczenie 

10:30

Przerwa

10:45

Istotne elementy w procesie udzielania informacji zwrotnej. Technika zakładania pozytywnych intencji:

  • Znaczenie informacji zwrotnej w procesie rozwoju pracownika 
  • Intencje i motywacja w procesie udzielania informacji zwrotnej
  • Istotne elementy w procesie przygotowania do udzielenia informacji zwrotnej
  • Osobowość, temperament i poziom rozwoju pracownika - czyli ile komu można powiedzieć

12:30

Lunch

13:30

Udzielanie feedbacku:

  • Komunikat JA vs. komunikat TY
  • Sposoby i zasady udzielania informacji zwrotnej
  • Zasady konstruktywnej krytyki oraz pozytywnej informacji zwrotnej 
  • Techniki i modele udzielania feedbacku
  • Feedback „na bieżąco” vs. rozmowa okresowa

16:30

Podsumowanie

17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

09:00

Elementy asertywności w udzielaniu informacji zwrotnej:

  • Feedback a potrzeby nadawcy i odbiorcy informacji zwrotnej
  • Odpowiedzialność za emocje w czasie feedbacku
  • Precyzyjne formułowanie oczekiwań w ramach feedbacku
  • Asertywne wyrażanie złości

10:30

Przerwa

10:45

Komunikacja werbalna i niewerbalna podczas feedbacku:

  • Postawa ciała, kontakt wzrokowy, ton i tempo wypowiedzi
  • Model von Thuna - co i jak mówić żeby być słyszanym
  • Sztuka zadawania pytań podczas feedbacku - w jakich okolicznościach i w jakim celu je zadajemy 
     

12:30

Lunch

13:30

Trudne sytuacje podczas feedbacku:

  • Reakcja na nieprzyjmowanie informacji zwrotnej rozmówcy
  • Reakcja na silne emocje
  • Ja jako odbiorca informacji zwrotnej

15:00

Przerwa

15:15

Podsumowanie:

  • Podsumowanie kluczowych elementów warsztatu
  • Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy 
  • Wręczenie certyfikatów uczestnictwa 

16:30

Zakończenie szkolenia

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Menedżerów, do których należy ocena pracownika osób pełniących funkcje kierownicze specjalistów, którzy chcieliby podnieść swoją efektywność i poprawić współpracę w zespole poprzez umiejętne komunikowanie "trudnych spraw” swoim kolegom

Właścicieli małych firm, którzy bezpośrednio zarządzają pracownikami osób przygotowujących się do objęcia stanowiska kierowniczego

pracowników działu HR

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia biznesowego dla firm.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas biznesowego szkolenia otwartego pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

  • Maciej Kłodaś

    Maciej Kłodaś

    Project Manager, VIMANA

    W kilku słowach uważam, że szkolenie było znakomite, a trenerka Małgosia to wyśmienity praktyk z bardzo fajnym podejściem do grupy. Bywałem już na szkoleniach z komunikacji, ale to (połączenie wiedzy, praktyki oraz osoby prowadzącego) było zdecydowanie najlepsze. Bez zbędnego wodolejstwa – samo mięso i to najlepszej jakości – bardzo mocno skorzystałem i uważam, że każdy powinien znać kilka prostych zasad, które w połączeniu z obserwacją rozmówcy (ale i siebie przede wszystkim) pozwolą podnieść jakość komunikacji, a tym samym jakości świadczonych usług i komfortu pracy.

  • Joanna Góral

    Joanna Góral

    IT Supervisor, Quality Assurance, HAVI Logistics

    Szkolenie spełniło moje wysokie oczekiwania: profesjonalizm, dopasowanie szkolenia do potrzeb klienta, świetna organizacja i super atmosfera. Wspaniale jest być szkolonym przez trenera, który jest pasjonatem i od którego bije dziecięca radość z wykonywania swojej pracy. Po prostu rewelacja!

  • Przemysław Szymański

    Przemysław Szymański

    Młodszy Specjalista ds. kadr i plac, Keller

    Szkolenie było dla mnie dużym zaskoczeniem. Duże zróżnicowane ćwiczeń, przyjacielska atmosfera oraz dogodna lokalizacja sprawiły, że kończąc warsztaty czułem ogromną satysfakcję. Współpraca z tak profesjonalnym trenerem to czysta przyjemność. Gorąco polecam.

  • Monika Sawicka

    Finance Director, Exon Computer System

    Przede wszystkim chciałabym podziękować za możliwość uczestnictwa w szkoleniu. Warsztaty były prowadzone w sposób interaktywny, z ciągłym zaangażowaniem grupy. Bardzo mi się podobało podejście prowadzącego, odkrywcze techniki, praktyczne scenki treningowe. Aż chce się spróbować kierować zespołem, pomimo braku przekonania co do własnych umiejętności!

  • Joanna Poprawska

    Joanna Poprawska

    Project Manager, VIMANA

    Niezbędna teoria na szkoleniu NIEDOSKONAŁOŚĆ. AKCJA-REAKCJA została przedstawiona w bardzo atrakcyjny sposób. Teoria nie przyćmiła jednak części praktycznej, która stanowiła właściwą, niezwykle ciekawą część warsztatów. Dzięki zastosowaniu, angażując wszystkich uczestników, przyswojoną teorię filarów typów komunikacji i typów person, można było sprawdzić w praktyce, szybko weryfikując ewentualne błędy, które towarzyszą komunikacji. Założone przed rozpoczęciem szkolenia cele zostały zrealizowane, a otrzymane skrypty – będące podsumowaniem najważniejszych problemów – do dziś są pomocą, która stanowi wsparcie podczas trudnych rozmów, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre otwarte szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

1490 PLN

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Siła feedbacku - czyli jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej

1490 PLN

Cena netto + VAT 23%

Siła feedbacku - czyli jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć