Warszawa
2 dni
12 miejsc

1190 PLN

+ VAT 23%

Social Media Marketing i jego rola w budowaniu marki on-line

Warszawa
2 dni
12 miejsc

1190 PLN

+ VAT 23%

Opis szkolenia

Opis szkolenia:

Świat zmienia się bardzo dynamicznie. Ogromną rolę odgrywa w tym procesie Internet, który, zrewolucjonizował także nasz sposób porozumiewania się na linii klient-marka. Idealnym narzędziem do prowadzenia komunikacji są social media. Znajomość mechanizmów działania w social media jest więc jedną z najważniejszych kompetencji ostatniej dekady – zwłaszcza w biznesie. Coraz więcej osób korzysta z social mediów. Połowa osób w Polsce aktywnie korzysta z social mediów, a ludzie darzą też większym zaufaniem sprzedaż prowadzoną przez marki internetowe niż sprzedawców bezpośrednich. Warto więc reklamować się w mediach społecznościowych, aby zwiększać zasięgi. Warto też znać mechanizmy marketingu w kanałach nowych technologii, aby mnożyć zyski ze sprzedaży produktów. Umiejętność ta jest kluczowa w każdym działającym, jak i powstającym biznesie.
Jak jednak używać tych kanałów we właściwy sposób? Jak unikać zagrożeń i wykorzystywać szanse w działaniach prowadzonych w mediach społecznościowych? 
Szkolenie Marketing w social media i jego rola w budowaniu marki jest stworzone dla osób, które wiążą swoją przyszłość z marketingiem internetowym. Uczestnicy szkolenia dostają dużo wiedzy i praktycznych zastosowań gotowych do wdrożenia po zakończeniu kursu. Jeśli Cię to interesuje, to szkolenie Marketing w social media i jego rola w budowaniu marki jest właśnie dla Ciebie.

Cel szkolenia:

  • Poznanie przez uczestników aktualnych trendów w social media
  • Zrozumienie, jakie są szanse i zagrożenia marketingu kanałami social media
  • Odkrycie potencjału dostępnych platform społecznościowych w budowaniu marki
  • Poznanie zasad skutecznej komunikacji z klientami
  • Nauczenie uczestników jak budować i promować markę
  • Nauczenie uczestników jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe oparciu o perswazyjne treści
  • Pokazanie uczestnikom jak skutecznie komunikować się z klientami tworząc dobrą reputację swojej marki
  • Nauczenie uczestników technik pozyskiwania klientów przez skuteczną reklamę

Korzyści dla firmy:

Konsumenci oczekują od marek włączenia ich w procesy powstawania i promocji produktów. Marki natomiast, korzystając z nieocenionego źródła wiedzy w postaci opinii i sugestii klientów, starają się najlepiej, jak to możliwe odpowiadać na potrzeby swoich konsumentów.

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu odnajdziesz się w skomplikowanych relacjach marki z konsumentem. Dowiesz się jak mądrze budować wizerunek marki i jej reputację w świecie digital co przełoży się na rozpoznawalność marki i wzrost zamówień

 

Korzyści dla uczestnika:

  • Poznasz obraz funkcjonowania mediów społecznościowych
  • Poznasz trendy i zjawiska  w obszarze mediów społecznościowych
  • Nauczysz się wykorzystywać potencjał platform społecznościowych w budowaniu marki (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, inne)
  • Nauczysz się rozpoznawać grupę docelową i  dobierać do niej odpowiedni przekaz
  • Ułożysz strategię budowania wizerunku marki w social media
  • Nauczysz się pisać perswazyjne storry
  • Nauczysz się reklamować w social media oraz mierzyć efektywność swoich działań

Program szkolenia

09:00

Rozpoczęcie szkolenia:

  • Powitanie 
  • Wprowadzenie do szkolenia 
  • Wzajemne poznanie się

09:30

Podstawy marketingu w social media:

  • Cechy social media
  • Formy użycia social media
  • Zagrożenia w social media
  • Social media w liczbach – statystyki sprzedażowe i inne

10:30

Przerwa

10:45

Platformy społecznościowe:

  • Omówienie największych kanałów social media
  • Formy przekazu w poszczególnych kanałach
  • Zasoby potrzebne do tworzenia na danej platformie
  • Korzyści poszczególnych kanałów
  • Modele b2b vs b2c 

 

12:15

Lunch

13:00

Analiza grupy docelowej:

  • Rodzaje grup docelowych
  • Profilowanie klienta
  • Case study

 

15:00

Przerwa

15:15

Archetypy marek:

  • Przedstawienie archetypów 
  • Pozycjonowanie archetypów w zależności od rynku, grupy docelowej i produktu
  • Dobór archetypu do własnej marki

17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

  • Podsumowanie

09:00

Rozpoczęcie drugiego dnia szkolenia:

  • Usystematyzowanie wiedzy z dnia poprzedniego 

09:30

Storrytelling:

  • Jakie są zasady napisania dobrego tekstu i dobre wskazówki
  • Jakie są błędy w tekstach
  • Przykłady dobrych tekstów
  • Pisanie dobrego storry reklamowego przy pomocy macierzy storytellingowej 

11:00

Przerwa

11:15

Wyznaczanie celów działań w social media:

  • Model SMART
  • Model GROW

12:45

Lunch

13:30

Tworzenie harmonogramu kampanii:

  • Dobór odpowiedniej formy contentu w social media w zależności od kampanii
  • Case study

15:15

Przerwa

15:30

Tworzenie reklam:

  • Teoria reklamy
  • Dobre praktyki

16:45

Podsumowanie szkolenia i wnioski.

  • Wręczenie certyfikatów uczestnictwa

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Dla osób, które mają zamiar pracować w sprzedaży i marketingu online

Dla osób które szukają inspiracji - pomysłu na swoją karierę zawodową

Dla sprzedawców, freelancerów, przedsiębiorców którzy chcą podnieść swoje wyniki dzięki wykorzystaniu nowych kanałów i skutecznie wprowadzić sprzedaż produktów w Internecie

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia biznesowego dla firm.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas biznesowego szkolenia otwartego pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

  • Maciej Kłodaś

    Maciej Kłodaś

    Project Manager, VIMANA

    W kilku słowach uważam, że szkolenie było znakomite, a trenerka Małgosia to wyśmienity praktyk z bardzo fajnym podejściem do grupy. Bywałem już na szkoleniach z komunikacji, ale to (połączenie wiedzy, praktyki oraz osoby prowadzącego) było zdecydowanie najlepsze. Bez zbędnego wodolejstwa – samo mięso i to najlepszej jakości – bardzo mocno skorzystałem i uważam, że każdy powinien znać kilka prostych zasad, które w połączeniu z obserwacją rozmówcy (ale i siebie przede wszystkim) pozwolą podnieść jakość komunikacji, a tym samym jakości świadczonych usług i komfortu pracy.

  • Joanna Góral

    Joanna Góral

    IT Supervisor, Quality Assurance, HAVI Logistics

    Szkolenie spełniło moje wysokie oczekiwania: profesjonalizm, dopasowanie szkolenia do potrzeb klienta, świetna organizacja i super atmosfera. Wspaniale jest być szkolonym przez trenera, który jest pasjonatem i od którego bije dziecięca radość z wykonywania swojej pracy. Po prostu rewelacja!

  • Przemysław Szymański

    Przemysław Szymański

    Młodszy Specjalista ds. kadr i plac, Keller

    Szkolenie było dla mnie dużym zaskoczeniem. Duże zróżnicowane ćwiczeń, przyjacielska atmosfera oraz dogodna lokalizacja sprawiły, że kończąc warsztaty czułem ogromną satysfakcję. Współpraca z tak profesjonalnym trenerem to czysta przyjemność. Gorąco polecam.

  • Monika Sawicka

    Finance Director, Exon Computer System

    Przede wszystkim chciałabym podziękować za możliwość uczestnictwa w szkoleniu. Warsztaty były prowadzone w sposób interaktywny, z ciągłym zaangażowaniem grupy. Bardzo mi się podobało podejście prowadzącego, odkrywcze techniki, praktyczne scenki treningowe. Aż chce się spróbować kierować zespołem, pomimo braku przekonania co do własnych umiejętności!

  • Joanna Poprawska

    Joanna Poprawska

    Project Manager, VIMANA

    Niezbędna teoria na szkoleniu NIEDOSKONAŁOŚĆ. AKCJA-REAKCJA została przedstawiona w bardzo atrakcyjny sposób. Teoria nie przyćmiła jednak części praktycznej, która stanowiła właściwą, niezwykle ciekawą część warsztatów. Dzięki zastosowaniu, angażując wszystkich uczestników, przyswojoną teorię filarów typów komunikacji i typów person, można było sprawdzić w praktyce, szybko weryfikując ewentualne błędy, które towarzyszą komunikacji. Założone przed rozpoczęciem szkolenia cele zostały zrealizowane, a otrzymane skrypty – będące podsumowaniem najważniejszych problemów – do dziś są pomocą, która stanowi wsparcie podczas trudnych rozmów, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre otwarte szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

1190 PLN

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Social Media Marketing i jego rola w budowaniu marki on-line

1190 PLN

Cena netto + VAT 23%

Social Media Marketing i jego rola w budowaniu marki on-line

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć