Rzeszów
1 dzień
16 miejsc

1299 PLN

+ VAT 23%

Sztuka asertywności - jak budować zdrowe i efektywne relacje.

Rzeszów
1 dzień
16 miejsc

1299 PLN

+ VAT 23%

Dostępne miejsca na szkoleniu — 16

Opis szkolenia

Opis szkolenia:

Asertywność bywa często przedstawiana jako sztuka mówienia „nie”. To jednak bardzo spłyca jej wartość i wypacza ideę asertywności. Nikt przecież nie chciałby by jego pracownicy, partnerzy biznesowi czy – choćby – członkowie rodziny – w każdej dogodnej dla nich sytuacji mówili nieustannie „nie”. Zdrowo pojęta asertywność jest umiejętnością balansowania między „tak” i „nie” w zależności od własnych przekonań, ale z uszanowaniem potrzeb i wartości drugiej osoby czy firmy. Tak pojętej asertywności nie trzeba się bać, ale trzeba się jej nauczyć. Tak pojęta asertywność może się stać niesamowitą siłą rozwoju zespołu jak i kołem napędowym sprzedaży.

Cele szkolenia:

  • „odczarowanie” asertywności; pokazanie, że asertywność nie jest wyłącznie umiejętnością mówienia „nie”,
  • zdobycie wiedzy na temat zachowań agresywnych, uległych i asertywnych, a także rozwiniecie umiejętności odróżniania ich,
  • zwiększenie kompetencji interpersonalnych,
  • trening budowania komunikacji proasertywnej,
  • poprawienie relacji z pracownikami i klientami,
  • budowanie i rozwinięcie umiejętności asertywnej odmowy,
  • wzmocnienie silnych stron i wskazanie obszarów do rozwoju osobistego.

Korzyści dla uczestnika/organizacji:

  • umiejętność rozróżnienia zachowań agresywnych, uległych i asertywnych,
  • umiejętność stawiania granic wraz z poszanowaniem granic innych osób,
  • budowanie zdrowego poczucia własnej wartości,
  • polepszenie wzajemnych relacji w organizacji,
  • wzrost inteligencji emocjonalnej,
  • budowanie postaw empatycznych.

 

Metody/narzędzia:

  • mini wykład,
  • prezentacja multimedialna,
  • dyskusja,
  • filmiki,
  • ćwiczenia indywidualne i w podgrupach,
  • testy,
  • case study,
  • ćwiczenie pisemne,
  • odgrywanie scenek.

 

 

Program szkolenia

09:00

Powitanie

Zagadnienia wprowadzające

  • Poznajmy się
  • Jak chcemy pracować? Kontrakt grupowy
  • Jakie są moje oczekiwania?

09:30

MODUŁ I – Emocjonujące emocje

  • Co teraz czujesz? Ćwiczenie kształtujące świadomość emocji
  • Jak dzielimy emocje?
  • Problem z nieprzyjemnymi emocjami. Jak sobie z nimi radzić? Emocje a choroby
  • Rozum czy serce? Czy emocje są nam do czegoś potrzebne?
  • Gdzie w ciele mieszkają emocje?

 

10:30

Przerwa

10:45

MODUŁ II – Podstawy asertywności

  • Jakie są Twoje granice?
  • Terytorium psychologiczne
  • Czym jest prawdziwa asertywność?
  • Prawa własne a prawa innych. Zachowania agresywne/uległe/asertywne
  • Mity dotyczące asertywności

 

12:15

Obiad

12:45

MODUŁ III – Asertywna komunikacja

  • Asertywne przekazywanie własnych opinii i przekonań
  • Trening wypowiedzi proasertywnych
  • Asertywna odmowa
  • Pięć praw osobistych

 

 

 

 

14:45

Przerwa

15:00

MODUŁ IV – Komunikat „JA”

  • Jak przekazać trudną informację zwrotną?
  • Podsumowanie szkolenia i sesja Q&A
  • Zakończenie i ewaluacja szkolenia

 

 

16:30

ROZDANIE CERTYFIKATÓW. ZAKOŃCZENIE.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

managerowie wszystkich szczebli i przedsiębiorcy pragnący rozwijać swoje zespoły

sprzedawcy

pracownicy call center i działów obsługi klienta

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas szkolenia pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

1299 PLN

  • szkolenie podstawowe

Pakiet Ekspert

1499 PLN

  • szkolenie podstawowe
  • + 2 godziny konsultacji

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Podobne szkolenia

Warszawa
2 dni
12 miejsc

1490 PLN

+ VAT 23%

Sztuka asertywności - jak budować zdrowe i efektywne relacje.

1299 PLN

Cena netto + VAT 23%

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć