ONLINE
2 dni
12 miejsc

690 PLN

+ VAT 23%

Zarządzanie konfliktem w zespole (ONLINE)

ONLINE
2 dni
12 miejsc

690 PLN

+ VAT 23%

Opis szkolenia

Opis szkolenia:

Konflikt w zespole „nie ma dobrej prasy” i jest postrzegany jak mucha plujka, gdy wokoło latają piękne motyle. To sprawia, że głównie dyskutuje się o tym jak konfliktu unikać, a jeśli się już pojawi to jak go szybko rozwiązać. Zwykle, gdy pojawia się konflikt wielu managerów i liderów myśli, że coś jest nie tak. Tymczasem, konflikt w zespole jest tak naprawdę zjawiskiem pożądanym, wręcz koniecznym do rozwoju zespołu, pod warunkiem, że wiemy jak nim zarządzać i na jakiej płaszczyźnie chcemy, aby się pojawiał.

Cel szkolenia:

  • Nabycie umiejętności radzenia sobie z konfliktami w zespole 
  • Poznanie wad i kosztów unikania konfliktu za wszelką cenę
  • Poznanie korzyści płynących z konfliktu
  • Dowiesz się jakie konflikty dają korzyści zespołowi 
  • Nauczysz się rozpoznawać i reagować na konflikty, które nie wnoszą żadnych korzyści w rozwój zespołu 

Korzyści dla firmy:

Konflikt w zespole to doskonałe narzędzie do rozwoju. Odpowiednio pokierowany i wykorzystany może zaowocować dobrymi efektami i lepiej zgranym zespołem. 

Wymiana argumentów, która występuje w napiętej atmosferze zwykle prowadzi do lepszego zrozumienia się poszczególnych stron konfliktu. Istnieje szansa na wypracowanie lepszych schematów działania na przyszłość. 

Pożądanym skutkiem konfliktu jest także oczyszczenie atmosfery, które działa kojąco na zespól i osiągane wyniki.

Korzyści dla uczestnika:

Dowiesz się jakie koszty ponoszą członkowie zespołu unikając konfliktu, dzięki czemu będziesz skutecznie przeciwdziałać temu zjawisku.  Odkryjesz, że długi brak konfliktu tak naprawdę szkodzi Twojemu zespołowi.

Odróżnisz czym się różni dobry konflikt od destrukcyjnego i co tak naprawdę dzieje się w zespole podczas sytuacji konfliktowej. 
Jakim konfliktom warto zdecydowanie zapobiegać i jak to robić?

Program szkolenia

10:00

Wprowadzenie:

  • Cele i program szkolenia
  • Oczekiwania uczestników
  • Kontrakt grupowy
  • Wzajemne poznanie się uczestników i prowadzącej

10:30

Źródła konfliktów w firmie

  • Gdzie leży źródło
  • Jak objawia się konflikt
  • Jak wpływa na organizację

11:30

Reakcje pracowników na konflikt:

  • Typowe reakcje
  • Wpływ reakcji na członków zespołu
  • Wpływ reakcji na organizację

12:30

Fazy procesu grupowego:

  • Jaka jest rola każdej fazy w procesie
  • Czym charakteryzuje się każda faza
  • Jak zarządzać pracownikami w każdej fazie

13:15

Ćwiczenie:

"W której fazie jest mój zespół"

14:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

10:00

Podsumowanie pierwszego dnia:

  • Gdzie jesteśmy w realizacji celu szkoleniowego
  • Pytania uczestników

10:30

Wyzwanie menedżera – jak dobrze przejść fazę burzy:

  • Czemu służy faza burzy
  • Komunikacja
  • Zarządzanie

11:30

Informacja zwrotna i sposób dyskusji

  • Podstawy udzielania informacji zwrotnej
  • Zasady dobrej dyskusji

12:30

Zasady komunikacji w zespole

  • Czym się charakteryzują dobre zasady komunikacji
  • Jak wypracować zasady w zespole
  • Jak pilnować przestrzegania zasad

13:15

Codzienna praca w zespole – co jeszcze może nam pomóc:

  • Jak wykorzystać różnice pomiędzy pracownikami
  • Jak budować świadomość pracowników

13:45

Podsumowanie szkolenia i wnioski:

  • Co zacznę stosować już dziś
  • Mój plan
  • Wręczenie certyfikatów uczestnictwa

14:00

Zakończenie szkolenia

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Prezesów, dyrektorów, menadżerów, kierowników działów, liderów zespołów

Przywódców, którzy pragną rozwinąć umiejętności zarządzania konfliktem

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia biznesowego dla firm.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas biznesowego szkolenia otwartego pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

  • Maciej Kłodaś

    Maciej Kłodaś

    Project Manager, VIMANA

    W kilku słowach uważam, że szkolenie było znakomite, a trenerka Małgosia to wyśmienity praktyk z bardzo fajnym podejściem do grupy. Bywałem już na szkoleniach z komunikacji, ale to (połączenie wiedzy, praktyki oraz osoby prowadzącego) było zdecydowanie najlepsze. Bez zbędnego wodolejstwa – samo mięso i to najlepszej jakości – bardzo mocno skorzystałem i uważam, że każdy powinien znać kilka prostych zasad, które w połączeniu z obserwacją rozmówcy (ale i siebie przede wszystkim) pozwolą podnieść jakość komunikacji, a tym samym jakości świadczonych usług i komfortu pracy.

  • Joanna Góral

    Joanna Góral

    IT Supervisor, Quality Assurance, HAVI Logistics

    Szkolenie spełniło moje wysokie oczekiwania: profesjonalizm, dopasowanie szkolenia do potrzeb klienta, świetna organizacja i super atmosfera. Wspaniale jest być szkolonym przez trenera, który jest pasjonatem i od którego bije dziecięca radość z wykonywania swojej pracy. Po prostu rewelacja!

  • Przemysław Szymański

    Przemysław Szymański

    Młodszy Specjalista ds. kadr i plac, Keller

    Szkolenie było dla mnie dużym zaskoczeniem. Duże zróżnicowane ćwiczeń, przyjacielska atmosfera oraz dogodna lokalizacja sprawiły, że kończąc warsztaty czułem ogromną satysfakcję. Współpraca z tak profesjonalnym trenerem to czysta przyjemność. Gorąco polecam.

  • Monika Sawicka

    Finance Director, Exon Computer System

    Przede wszystkim chciałabym podziękować za możliwość uczestnictwa w szkoleniu. Warsztaty były prowadzone w sposób interaktywny, z ciągłym zaangażowaniem grupy. Bardzo mi się podobało podejście prowadzącego, odkrywcze techniki, praktyczne scenki treningowe. Aż chce się spróbować kierować zespołem, pomimo braku przekonania co do własnych umiejętności!

  • Joanna Poprawska

    Joanna Poprawska

    Project Manager, VIMANA

    Niezbędna teoria na szkoleniu NIEDOSKONAŁOŚĆ. AKCJA-REAKCJA została przedstawiona w bardzo atrakcyjny sposób. Teoria nie przyćmiła jednak części praktycznej, która stanowiła właściwą, niezwykle ciekawą część warsztatów. Dzięki zastosowaniu, angażując wszystkich uczestników, przyswojoną teorię filarów typów komunikacji i typów person, można było sprawdzić w praktyce, szybko weryfikując ewentualne błędy, które towarzyszą komunikacji. Założone przed rozpoczęciem szkolenia cele zostały zrealizowane, a otrzymane skrypty – będące podsumowaniem najważniejszych problemów – do dziś są pomocą, która stanowi wsparcie podczas trudnych rozmów, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre otwarte szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

690 PLN

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Podobne szkolenia

ONLINE
2 dni
11 miejsc

790 PLN

+ VAT 23%

Zarządzanie konfliktem w zespole (ONLINE)

690 PLN

Cena netto + VAT 23%

Zarządzanie konfliktem w zespole (ONLINE)

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć