Warszawa
2 dni
12 miejsc

1790 PLN

+ VAT 23%

Zespół rozproszony – integracja zespołu, komunikacja, motywacja

Warszawa
2 dni
12 miejsc

1790 PLN

+ VAT 23%

Opis szkolenia

Zespół rozproszony

Dzisiejszy biznes wymaga minimalizacji kosztów i maksymalizacji produktywności. Oszczędność czasu wymaga budowania zespołów rozproszonych i zarządzania nimi. Zespoły rozproszone jednak napotykają na wyzwania, jakich zespoły skupione nie znają.

Członkowie takich zespołów mogą czuć się „porzuceni”, odczuwać samotność, pozostawanie „na bocznym torze” itp. Mogą odczuwać frustrację z powodu opóźnień w komunikacji e-mail, dyskomfort wynikający z braku bezpośredniego kontaktu osobistego z pozostałymi członkami zespołu. Jest to okazja do powstawania „myślaków” – zamkniętych pętli myśli i nieprzyjemnych emocji, które przy braku bieżącej weryfikacji poprzez pełną komunikację, także niewerbalną, wyolbrzymiają negatywne i pomniejszają pozytywne wydarzenia, osiągane rezultaty, przekonania dotyczące członków zespołu i otoczenia zespołu.

Nie musi tak być.

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu poprawić/ulepszyć komunikację między szefami a członkami zespołów rozproszonych poprzez przećwiczenie podstawowych umiejętności komunikacyjnych w komunikacji bezpośredniej, telefonicznej, mailowej.

Ma dać szefom zespołów umiejętności wpływania na motywację i samodzielność pracowników i umiejętność rozpoznawania sytuacji komunikacyjnych i na tej podstawie wybierania umiejętności właściwych dla danej sytuacji.

Nauczysz się:

  • Rozpoznawać postawę ofiary i wpływać na tę postawę
  • Szybko budować dobry kontakt i wzajemne zaufanie
  • Rozpoznawać, jakich umiejętności komunikacyjnych używać w konkretnej sytuacji
  • Rozpoznawać najczęstsze blokady komunikacyjne, po to aby ich unikać
  • Wspierać samodzielność i odpowiedzialność, używając słuchania odzwierciedlającego i odpowiednich pytań
  • Pracować z informacją zwrotną, motywując oraz wspierając samodzielność i zaangażowanie
  • Wykorzystywać poziomy neurologiczne do klarownej komunikacji

W ramach szkolenia otrzymasz

  • Skrypt z wszystkimi wykonanymi na szkoleniu ćwiczeniami i wykorzystanymi modelami.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia.

Program szkolenia

09:00

Przedstawienie się trenera i uczestników

Oczekiwania uczestników 

Zasady - kontrakt

Postawa ofiary i co z nią zrobić

10:30

Krótka przerwa

10:45

Budowanie dobrego kontaktu – rapport, podstawy neurofizjologiczne rapportu, ćwiczenia

12:15

Krótka przerwa

12:30

Kontakt telefoniczny – raport przez telefon, ćwiczenia z kontaktu telefonicznego

14:00

Przerwa obiadowa

15:00

  • Rozpoznawanie sytuacji komunikacyjnych
  • Definicja pojęcia „mieć problem”
  • Interaktywne ćwiczenie „kto ma problem”
  • Dobór umiejętności komunikacyjnych do sytuacji Zakończenie dnia.

09:00

Blokady komunikacyjne (nawykowe zachowania blokujące komunikację)

Lista 12 blokad – doświadczenie ich działania

Efekty użycia blokad komunikacyjnych

10:30

Krótka przerwa

10:45

Wspieranie: dawanie uwagi, słuchanie

12:15

Krótka przerwa

12:30

Pytania otwarte i zamknięte - przypomnienie
Przywoływanie zasobnych stanów

14:00

Przerwa obiadowa

15:00

„Tradycyjna” informacja zwrotna, efekty

Cele informacji zwrotnej

Motywująca informacja zwrotna, ćwiczenie

Zakończenie szkolenia

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Szkolenie jest przeznaczone przede wszystkim dla managerów zarządzających zespołami rozproszonymi. Korzyść z niego odniosą także menedżerowie zespołów stacjonarnych, a także koordynatorzy projektów.

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas szkolenia pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

1790 PLN

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Podobne szkolenia

Zespół rozproszony – integracja zespołu, komunikacja, motywacja

1790 PLN

Cena netto + VAT 23%

Zespół rozproszony – integracja zespołu, komunikacja, motywacja

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć