Warszawa
2 dni
12 miejsc

1290 PLN

+ VAT 23%

Zespół rozproszony – integracja zespołu, komunikacja, motywacja

Warszawa
2 dni
12 miejsc

1290 PLN

+ VAT 23%

Opis szkolenia

Zespół rozproszony

Dzisiejszy biznes wymaga minimalizacji kosztów i maksymalizacji produktywności. Oszczędność czasu wymaga budowania zespołów rozproszonych i zarządzania nimi. Zespoły rozproszone jednak napotykają na wyzwania, jakich zespoły skupione nie znają.

Członkowie takich zespołów mogą czuć się „porzuceni”, odczuwać samotność, pozostawanie „na bocznym torze” itp. Mogą odczuwać frustrację z powodu opóźnień w komunikacji e-mail, dyskomfort wynikający z braku bezpośredniego kontaktu osobistego z pozostałymi członkami zespołu. Jest to okazja do powstawania „myślaków” – zamkniętych pętli myśli i nieprzyjemnych emocji, które przy braku bieżącej weryfikacji poprzez pełną komunikację, także niewerbalną, wyolbrzymiają negatywne i pomniejszają pozytywne wydarzenia, osiągane rezultaty, przekonania dotyczące członków zespołu i otoczenia zespołu.

 

Cel szkolenia:

  • Poprawa komunikacji między szefami a członkami zespołów rozproszonych poprzez przećwiczenie podstawowych umiejętności komunikacyjnych w komunikacji bezpośredniej, telefonicznej, mailowej.
  • Ma dać szefom zespołów umiejętności wpływania na motywację i samodzielność pracowników i umiejętność rozpoznawania sytuacji komunikacyjnych i na tej podstawie wybierania umiejętności właściwych dla danej sytuacji.

Korzyści dla firmy:

Szkolenie jest dedykowane firmom, które posiadają rozproszone struktury, gdzie menedżerowie zarządzają i delegują zadania na odległość. Uczestnictwo w szkoleniu poprawi komunikację, skuteczność i efektywność.

Wesprze rozwój kultury organizacyjnej, skróci czas podejmowania decyzji co w dłuższej perspektywie wpłynie na obniżenie kosztów związanych z podejmowaniem decyzji.

Wyzwoli w pracownikach dodatkową energię, dzięki budowanemu poczuciu przynależności do grupy mimo znacznych odległości. 

Korzyści dla uczestnika:

Dzięki szkoleniu nauczysz się rozpoznawać postawę ofiary i wpływać na tę postawę. Szybko zbudujesz dobry kontakt i wzajemne zaufanie. Dopasujesz język i komunikację do konkretnej sytuacji.

Rozpoznasz najczęstsze blokady komunikacyjne i nauczysz się ich unikać. Wesprzesz samodzielność i odpowiedzialność, używając słuchania odzwierciedlającego i odpowiednich pytań.

Nauczysz się pracować z informacją zwrotną, dzięki czemu wesprzesz zaangażowanie w zespole i wykorzystasz poziomy neurologiczne do klarownej komunikacji.

Program szkolenia

09:00

Przedstawienie się trenera i uczestników:

  • Oczekiwania uczestników 
  • Zasady - kontrakt
  • Postawa ofiary i co z nią zrobić

10:30

Przerwa

10:45

Budowanie dobrego kontaktu:

  • Podstawy neurofizjologiczne "rapportu"
  • "Rapport" podstawą dobrej komunikacji
  • "Rapport" poprzez kanały percepcyjne
  • Ćwiczenia 

12:15

Przerwa

12:30

Kontakt telefoniczny:

  • Jak zbudować rapport przez telefon
  • Gdy nie widać rozmówcy
  • Ćwiczenia z kontaktu telefonicznego

14:00

Lunch

15:00

Rozpoznawanie sytuacji komunikacyjnych:

  • Definicja pojęcia „mieć problem”
  • Interaktywne ćwiczenie „kto ma problem”
  • Dobór umiejętności komunikacyjnych do sytuacji 

17:00

Zakończenie pierwszego dnia

09:00

Moje cele, gdy ja „mam problem”:

  • Blokady komunikacyjne (nawykowe zachowania blokujące komunikację)
  • Lista 12 blokad – doświadczenie ich działania
  • Efekty użycia blokad komunikacyjnych
  • Co robić zamiast używania blokad

10:30

Przerwa

10:45

Wspieranie: dawanie uwagi, słuchanie

  • Rozumienie rozmówcy 
  • Elementy Teorii Komunikacji
  • Słuchanie odzwierciedlające
  • Jak sprawdzić, czy się rozumiemy

12:15

Przerwa

12:30

Pytania otwarte i zamknięte - przypomnienie:

  • Przywoływanie zasobnych stanów
  • Gdy puls wynosi ponad 95 – nie dogadamy się
  • Kotwiczenie – przywoływanie potrzebnych emocji

14:00

Lunch

15:00

„Tradycyjna” informacja zwrotna, efekty:

  • Cele informacji zwrotnej
  • Motywująca informacja zwrotna: ćwiczenie

17:00

Zakończenie szkolenia

  • Wręczenie certyfikatów uczestnictwa 

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Szkolenie jest przeznaczone przede wszystkim dla managerów zarządzających zespołami rozproszonymi

Korzyść z niego odniosą także menedżerowie zespołów stacjonarnych, a także koordynatorzy projektów

Wszystkich, którzy pragną zmienić swoją postawę i zwiększyć efektywność zespołów, w których są liderami

Alogic – dlaczego warto szkolić się razem z nami?

Analizujemy potrzeby

Badamy bieżące potrzeby firmy i pracowników. Pomagamy wybrać temat szkolenia, aby podnieść efektywność pojedynczego osób lub całego zespołu. Modyfikujemy przebieg i zakres szkolenia w oparciu o konkretną branżę i zakres kompetencji potrzebny na danym stanowisku pracy.

Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania

W swojej pracy stosujemy wyłącznie metody sprzyjające uczeniu się, które angażują pracowników do aktywnego udziału w prowadzonym szkoleniu. Atrakcyjna forma zajęć oparta na zadaniach praktycznych i przykładach ułatwia przyswojenie informacji oraz zwiększa poziom satysfakcji uczestników szkolenia biznesowego dla firm.

Stawiamy na komunikację

Nasz zespół tworzy wykwalifikowane grono ekspertów, którzy poza specjalistyczną wiedzą posiadają bogato rozwinięte kompetencje trenerskie. Zaangażowanie, entuzjazm i komunikacja oparta na współpracy to gwarancja, że szkolenie przyniesie korzyść zarówno pracownikowi, jak i pracodawcy.

Zapewniamy komfort

Otwarte szkolenia dla biznesu realizujemy zarówno w siedzibie firmy, jak również w salach konferencyjnych i szkoleniowych. W trosce o komfort naszych Klientów jesteśmy elastyczni. Wskaż czas i miejsce, w którym moglibyśmy doskonalić kompetencje pracowników w najbardziej dogodnych dla Ciebie warunkach, a zrobimy wszystko, by sprostać tym oczekiwaniom.

Proponujemy właściwe rozwiązania

Nie przekazujemy tylko wiedzy, ale uczymy praktycznego wykorzystania zdobytych informacji w codziennych sytuacjach biznesowych. Podczas biznesowego szkolenia otwartego pracownicy zostają wyposażeni w gotowe rozwiązania, dzięki którym mogą jeszcze sprawniej wykonywać swoje umiejętności i jeszcze lepiej radzą sobie w sytuacjach problemowych.

Zapraszamy do rozwoju

Rozwój to wartość zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Dostęp do atrakcyjnych szkoleń i możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności pomaga pozyskać wartościowych pracowników i zapobiega ich utracie. Wyposażamy pracownika w kompetencje adekwatne do oczekiwań i rozwijamy je w sposób, który zwiększy efektywność funkcjonowania Twojej firmy.

Jak się z nami współpracuje?!

  • Maciej Kłodaś

    Maciej Kłodaś

    Project Manager, VIMANA

    W kilku słowach uważam, że szkolenie było znakomite, a trenerka Małgosia to wyśmienity praktyk z bardzo fajnym podejściem do grupy. Bywałem już na szkoleniach z komunikacji, ale to (połączenie wiedzy, praktyki oraz osoby prowadzącego) było zdecydowanie najlepsze. Bez zbędnego wodolejstwa – samo mięso i to najlepszej jakości – bardzo mocno skorzystałem i uważam, że każdy powinien znać kilka prostych zasad, które w połączeniu z obserwacją rozmówcy (ale i siebie przede wszystkim) pozwolą podnieść jakość komunikacji, a tym samym jakości świadczonych usług i komfortu pracy.

  • Joanna Góral

    Joanna Góral

    IT Supervisor, Quality Assurance, HAVI Logistics

    Szkolenie spełniło moje wysokie oczekiwania: profesjonalizm, dopasowanie szkolenia do potrzeb klienta, świetna organizacja i super atmosfera. Wspaniale jest być szkolonym przez trenera, który jest pasjonatem i od którego bije dziecięca radość z wykonywania swojej pracy. Po prostu rewelacja!

  • Przemysław Szymański

    Przemysław Szymański

    Młodszy Specjalista ds. kadr i plac, Keller

    Szkolenie było dla mnie dużym zaskoczeniem. Duże zróżnicowane ćwiczeń, przyjacielska atmosfera oraz dogodna lokalizacja sprawiły, że kończąc warsztaty czułem ogromną satysfakcję. Współpraca z tak profesjonalnym trenerem to czysta przyjemność. Gorąco polecam.

  • Monika Sawicka

    Finance Director, Exon Computer System

    Przede wszystkim chciałabym podziękować za możliwość uczestnictwa w szkoleniu. Warsztaty były prowadzone w sposób interaktywny, z ciągłym zaangażowaniem grupy. Bardzo mi się podobało podejście prowadzącego, odkrywcze techniki, praktyczne scenki treningowe. Aż chce się spróbować kierować zespołem, pomimo braku przekonania co do własnych umiejętności!

  • Joanna Poprawska

    Joanna Poprawska

    Project Manager, VIMANA

    Niezbędna teoria na szkoleniu NIEDOSKONAŁOŚĆ. AKCJA-REAKCJA została przedstawiona w bardzo atrakcyjny sposób. Teoria nie przyćmiła jednak części praktycznej, która stanowiła właściwą, niezwykle ciekawą część warsztatów. Dzięki zastosowaniu, angażując wszystkich uczestników, przyswojoną teorię filarów typów komunikacji i typów person, można było sprawdzić w praktyce, szybko weryfikując ewentualne błędy, które towarzyszą komunikacji. Założone przed rozpoczęciem szkolenia cele zostały zrealizowane, a otrzymane skrypty – będące podsumowaniem najważniejszych problemów – do dziś są pomocą, która stanowi wsparcie podczas trudnych rozmów, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Przekonaj szefa, że warto inwestować, w wybrane przez Ciebie szkolenie

Zastanawiasz się jak to zrobić żeby zgodził się na szkolenie dla Ciebie, Twoich pracowników, Twojego zespołu? Nic dziwnego, dobre otwarte szkolenia dla biznesu to inwestycja, która powinna przynieść firmie konkretne korzyści. Pobierz plik PDF i przekonaj go, że Alogic to najlepszy partner w drodze do rozwoju.

Pobierz materiały [PDF]

Pakiety szkoleń

Pakiet Praktyk

1290 PLN

Najczęściej zadawane pytania?

Czy to szkolenie jest dla mnie?

To jest bardzo ważne pytanie, jeśli nie jesteś pewna/pewien, przeczytaj dokładnie opis szkolenia. Jeśli nadal nie masz pewności – zadzwoń lub napisz do nas. Zależy nam, aby oferowane usługi odpowiadały naszym Klientom, unikamy rozczarowań i lubimy zadowolonych Klientów.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Nasze szkolenia prowadzimy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Trójmieście. Lokalizacja jest wskazana na stronie ze szczegółowym opisem szkolenia. Jeżeli jednak potrzebujesz szkolenia np. w Rzeszowie lub w innym mieście to prosimy o kontakt. W miarę możliwości spełnimy Twoją prośbę.

Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?

Bywa różnie – to wszystko zależy od celów i potrzeb grupy, a także formy szkolenia. Duże grupy dzielimy na mniejsze jeśli zachodzi taka potrzeba.

Jak dojechać do sali szkoleniowej?

Do każdej z naszych sal szkoleniowych przygotowaliśmy wskazówki dotyczące dojazdu. Jak dojechać komunikacją miejską, gdzie jest najbliższy parking, czy płatny czy nie, ile powinna kosztować taxi, itp. Otrzymasz wskazówki w emailu z potwierdzeniem udziału w szkoleniu.

Podobne szkolenia

Zespół rozproszony – integracja zespołu, komunikacja, motywacja

1290 PLN

Cena netto + VAT 23%

Zespół rozproszony – integracja zespołu, komunikacja, motywacja

Czego jeszcze możemy Cię nauczyć